Minden egy hülye koncerttel kezdődött. A húgom el akart menni a nagy a tinisztár Shawn Mendes koncertjére. Igen, van egy húgom. Ja amúgy Kiara vagyok Wagner Kiara a húgom Wagner Luca. Ezen kívül van még egy bátyám Wagner Kornél akinek van már barátnője és már nem velünk él, 23 éves. Én Kiara 17 éves vagyok még a a húgom 15 éves.
Ma viszem el a húgomat a koncertre mert anya és apa nem engedi hogy egyedül menjen el. Amúgy nem értem mert Luca 3 legjobb barátnője is megy oda de nekem akkor is el kell kísérnem még akkor is ha engem nem érdekel az énekes. Főleg úgy hogy nekem előtte 3 órás edzésen van de ez senkit sem érdekel.
Most éppen a bátyámmal telefonálok és a szekrényem előtt álok és a ruhatáramat nézem mert nem tudtam mit vegyek fel a koncertre és ezért kiöntöm a szívem Kornélnak és Hannának. Hanna Kornél barátnője és lassan a felesége is lesz mert a bátyám lassan megkéri a kezét. De persze erről ő még nem tudott. Szóval kikértem Hanna tanácsát mégis mit vegyek fel. Kornéllal pedig arról eszekedtem mégis miért megyek el. Mi ketten jobban megérttjük egymást mint a húgommal. Lucának sokkal több barátnője van ő azokkal tölti a legtöbb idejét. Én meg inkább a bátyámmal persze csak régebben most meg a nagyban a jövő évi érettségi izgat meg persze van pár barátom nem nagyon erős kapcsolat. A bátyám tudja hogy nincs kedvem menni de a húgomért megteszem, persze hogy ne legyen semmi baja bár 1001%, hogy sokkal jobban fogja magát érezni mint valaha.
A végén kiválasztottam egy fekete térdénél kicsit szaggatott farmert mellé egy fehér polót és rá pár egyszerű nakláncot. A polóra egy farmerkabátot vettem. Az előszobában pedig felhúztam egy egyszerű feket fehér Konverst. Én már készen álltam talán életem legrosszabb estéjére vagy talán mégsem?. A húgom pár perccel később lejött kicsit vagányabb öltöetben de ő is készen állt. Apa eldobott minket a koncert helyszínére így korábban értünk oda mint terveztük.
Kivételesen szabad volt e a hétvégém a húgom nagy szerencséréje mert álltalában edzések és versenyek vannak. Az a három jóbarátnő még nem volt ott így kénytelenek lettünk volna beszélgetni vagy pedig saját magunkat elfoglalni. Közös megegyezés alapján a másodikat választottuk. Rögtön benyomtam a mobilnetet betettem a fülembe a fülhallgatót és elindítottam az edzés videóját. Álltalában nagyon sokat tudok belőle tanulni és pont így ment most is. Volt amit jól csináltam de látom mi az ami nem megy sokadjára sem. Felmerülhet a kérdés mégis mit sportolok?, én Wagner Kiara szertornázom. Hirtelen a húgom állt mellém és vette ki a fülhallgatót a helyéről és beletette a saját fülébe. Hirtelen még a lélegzete is elállt, pont olyan rész volt ahol nagyon elrontottama a szaltót a talajon de jól vagyok, de a háttérben egy számára nagyon ismerős dal ment. Ki mástól ha éppen nem Shawn Mendestől az Imagination. Hirtelen rámnézett és egy kérdést tett cak fel.
-Azt mondtad soha nem hallgatot őt?-kérdezte dühösen
- Mégis kit ?- kérdztem vissza
-Őt akire tornázol, ne tettesd már magad ő az akinek élek, akiért felkelek nap mint nap. Minden számát kivűről tudom. Azért állunk most itt.
-Ez.. ez tőle van?,Én tényleg nem tudtam. De igen rá tornászom és ez adom majd elő egy hónap múlva.-feleltem rémültem. A tesóm nem szólt többet visszaadta a fülhallgatót és akor észrevettem hogy meg jönnek a barátnői. Ezzel egy időben kinyották a kapukat és belehetett menni. Gyorsan odaadtam a jegyen és elfoglaltam a helyet abüfé egyik sarkában. Félig lehett hallani ahogy gyakorol bent a előadó.
KORNÉL:Na, odaértetek? Minden ok? Írj hugi ha megkaptad?-kaptam az üzenetet a bátyámtól
KIARA:Te tudtad ugye hogy az a video amit elküldtem ma reggel az edzésről az a szám megy alatta amilyen koncertre jöttünk ma?
KORNÉL:Meglehet hogy tudtam és azért is beszéltelek rá. De legalább megtudod kire nyered meg majd a versenyt.
KIARA:Tudod hogy megöllek mikor legközelebb találkozunk :)
KORNÉL:Én is nagyon szeretlek Kiara, de ha megölnél nem lehetnék Hanna férje:)
KIARA: MIIIIIIIIIIIIII.... Megtetted megkérted akezét és igent mondott- ekkor felugrott egy újabb csetablak Hannától
HANNA: Igen persze leszek a felesége-ekkor hívást indítottam
-Nagyon gratulálok. Mondj el mindent mi hogy történt??- kezdtem köszönés nélkül
-Szia Kiara, Köszönöm. Minden egy vacsora közben történt tegnap este.-kezde de ekkor közbszóltam
-Miiiiiiiii már tegnap este? És miért nem mondtad már el 19 órája és 37 perce.
-Nem akartuk hogy mégse menj el oda ahol vagy-válaszolta
-De mostmár ideje lenne megkesned a húgodat hogy megnyugtass engem- kapcsolódott be Kornél
-Rendben, rendben kedves apuka és férj-válaszoltam nevetve mert kornél mindig úgy tesz mintha a második apukám lenne.
- Mi már terhes is vagy Hanna?- kérdezte nevetve a leendő feleségétől.
-Nem szerintem. Pedig jó apuka lesz hidd el akár mikor is de egyszer biztos- feletem mert rájöttem mostmár nem lehet ilyennel viccelődni.
-Én viszont megyek, hogy megkeressem Lucát mert mindjárt kezddődik a koncert.Sziasztok.- meg sem várva a választ letettem.
A húgomat és a többi lányt a mosdók sorában találtam meg és be is álltam melléjük hogy majd együtt foglaljuk el a helyünket. A sor nagyon nem haladt de végre mi is bejutottunk és elvégeztünk a szükségleteinket. A jegyemet megnézve a lányok megérkezése előtt elfoglaltam a helyem.
A koncertet Shawn a Something Biggel robbantotta fel. Az álló közönség folytonos ujjongásba kezdett aki pedig ülő jegyet vett az úgy próbálta élvezni.Még vagy két számot eléneklt mikor én is elkezdtem élvezni. Onnantól egészen idáig feledhetetlenül jól éreztem magam.
-Köszönöm, köszönöm nagyon jól esik, hogy ennyire szeretitek a zenémet.Tegyünk olyat amit még soha nem tettem. Most pedig kiválasztok valakit közületek és majd a koncert végén felhívom az Imagination számra. Nézzük is legyen az ülő jegyek közül -ekkor nam sóhaly hagyta el az álló jegyet vásárlók száját- Na de legyen az E sor és- ekkor leesett pont oyan ügyes voltam hogy ide vettem jegyet-28-as széke kérlek gyere ki majd a sorok közül és fáradj a jegyeddel a szímpadhoz.
Uhh isten hogy a szarban van ekkora szerencsém és szerencsétlenségen pont ott ülök ahonnan valakinek inkább nekem fel kell álnom. Meg kell tennem oda kell mennem a színpad mellé. Feltűnésmentesen próbáltam felállni. Szerencsére hamar kijutottam odasiettem az előadótérhez.
-Maga a felszólított nézőnk?-kérdezte egy 40-es éveiben járó férfi.
-Ohh igen én volnék.-válaszoltam ilyedtem
-Shown menedzere vagyok Andrew.-mutatkozott be a pasas, és én is viszonoztam a gesztusát
-Melegítsd be a hangod és itt a szöveg olvasd, 10 perc és fent vagy.-közölte nemes egyszerűséggel.
Arébb mentem és próbáltam lenyugodni és olvastam a szöveget. Írtam gyorsan a két tesómnak és utána kikapcsoltam a telfonomat és a zsebembe ssüllyeztettem. Andrew odajött és egy bátorító mosolllyan a színpadhoz kisért, majd mikor Shawn mondta hogy én következem és Imagination. Mikor befejezte felsétáltam a színpadra és számomra ügyetlenül intettem. Szerencsére sikerült nem elesnem mikor felmentem. Fent voltam a színpadom és persze először a tesómat kerestem a szememmel de persze esélytelen, volt nem találtam meg.
Remélem tetszik, ha igen várom a jó és hasznos kommenteket is. Elnézést a helyesírási hibákért. Hamarosan hozom a második részt!
Zita
YOU ARE READING
Más szemmel (Shawn Mendes ff.)
Romance!!Kitalált történet!!, Első könyvem 'Mit tennél ha elmész egy olyan stár koncertjére akitől sohasem hallottál semmit. Nekem sikerült. De azt még én sem tudom mi történik majd ezután.' A végzős évében járó Kiara írja le nem mindennapi történetét.