4

20 1 0
                                    

A koncert után a bátyám és felesége még maradtak egy ideig magyarországon. Hannával  a hétvégénén még elmentünk vásárolni a helyi plázába ahova 10 körül érkeztünk meg és ott is ebédeltünk majd az összes vásárolt dolgunkkal a kezünkbe elindultunk már hazafele, de egyszercsak Hanna megállt egy bolt előtt. Csak hátra néztem nem tudtam mi az amit nem vettünk még meg ma.

-Gyere ez az utólsó bolt igérem.-nézett rám könyörögve és akkor felnéztem a bolti táblára-Eszküvői ruhabolt

-Persze menjünk erről még nem is beszéltünk-elindultunk befele miközben Hanna az álom ruhájáról magyarázott.

Egyszer csak egy bolti eladó lépett mellénk és megmutatta nekünk a Hanna elképzelési és méreteihez jó ruhákat. Én helyet foglaltam egy kanapén amíg a lány átöltözött mert már talált is egyet. Összesen kettő volt ami nagyon megtetszett neki:

 Összesen kettő volt ami nagyon megtetszett neki:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Gyönyörű mindkét ruha és a menyasszonyon is nagyon jól állt

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Gyönyörű mindkét ruha és a menyasszonyon is nagyon jól állt. Mivel az esküvő elvileg nyár elején lenne így inkább a nyitott hátot választottuk és le is foglaltuk.

Ezzel együtt meg is voltunk és ténnylegesen indultunk haza. Pedig amúgy Hanna szerette volna hogy én is spróbáljak fel egyet de én még nem akartam.Amúgy is mindegyik olyan gyönyörű. A kocsiba beszállva elindultunk hazafele.

Otthon megmutattam anyának miket vettünk, bementem a tesóimhoz is megézni hogy élnek-e de még megvoltak. Luca valami Shawnos dolgot csitált a bátyám pedig csak az ágyán feküdt. Hozá hoszabb időre is beléptem.

-Kopp,kopp. Hogy vagy?-kezdtem bele

-Ohh szia Kia, köszi egész jól vgyok csak tudod most ment ki Hanna-kezdett bele és nem tudtam belegondolni mi lehet a baj-szóval lehet elhamarkodott volt ez a házasság-fejezi be már halkan.

-Mi van?- keltem ki rögtön magamból.-Ezt nem mondhatod komolyan. Ugye nem mondtad Hannának?

-Mi nem. Még minidg szeretem de még talán én nem állok rá készen. -és ekkor megértettem a problémáját.Minden világos volt számomra.

-Jó értem mi a problémád a házassággal?-kérdezem tőle miközben becsukom a szobaajtót és leülök az ágyára, mire ő i sfelkel és nem fekszik tovább.

-Az öltöny, tudod ha lehetne én igazából az itthoni ruhában mennék oda és ennyi le is tudnám de Hanna,  ő mást szeretne sok vendég szép ruhák meg minden más.

-Tudod csak gondolj arra miközben az öltöny van rajtad hogy olyan lehetsz mint James Bond.-Ezzel a mondattal búcsúztam, felálltam és kimentem.

A szobámba betettem azokat a dolgokat amiket vásároltunk és összegeztem az elmúlt kusza időszakot. A koncert azonn belül és az éneklés, Shawn, a telfonszáma az üzennetek. A koncert után a bátyám és Hanna. A mai ruhapróba és Kornél ápolgatása. Szóval sok minden történt de az leesett hogy magammal, az edzéssel, a közelgő versennyel és a családommal keveset foglalkoztam.

Mivel most 14  óra van így elterveztem a mai napot. Ami azzal kezdődőtt hogy veszek egy kád fürdőt, majd lementem anyának segíteni főzni, majd benéztem a húgomhoz amikinek ruhatippet adtam amiben nem vagyok valami jó de halgatott rám és felvette azt amit neki mutattam és utána el is ment itthonról.  Ezzel pedig megvolt a család és magam rendbe tétele. Bezséltem az edzővel a jövőheti edzés és étkezési tervről. Majd pedig holnpara vasárnapra hagytam a tanulást. Mivel két hét és itt  is a verseny így nekiálltam videót nézni az edzésről. Mire mindennel végeztem apa is hazaért és neki is kezdtünk a vacsorának. Az este megnéztem még egy filmet és utána lefeküdtem mert holnap min tkiderült lesz egy délutáni edzésem és tanulni is kéne már.

A vasárnap szélsebesen elszált és már az edzésen is voltam újra ahol halálra fárasztottuk egymást a csapattársakkal. Kivételesen anya eljött értem mert mozdulni sem birtam nagyjából. Holnapra egy hulla leszek. Nem is vacsoráztam mert  már olyan késő volt. Csak megfürödtem és le s feküdtem aludni.

-----egy héttel később-----

Hamarosan elkövetkezik a helyi tornaverseny napja, ahova ezerrel készülök már. A koncert és Shawn közelgése kezd elfeledté válni számomra. Persze teljesen sosem felejteném el csak most más dolgokra kell koncentrálnom. Meg amúgy is biztosan az énekes dolog  számára  csak egy dal volt az egyik rajongójával meg pár kép, amit mindenkivel megcsinál. Jaja csak nekem most már nem mindennapi a hátterem a telefonomon.

A hét közepép tartunk szerda reggel van és suli felé tartok ma kivételesen nem volt reggel edzésem. A iskola pest eldugott részén van de elég új építésű modern épület. Hét órám hamar elrepült és ma volt napközbeni tesi óra is ahol ma úszás volt. Mivel a sulinak sikerült egy uszoda mellé épülnie így egy folyosó válasz el minket, és ingyenest pályákat biztosítanak nekünk.

Az edzőm szerint jót ez a heti dupla óra úszás, úgyhogy ez alól nem kapok felmentést. Nincs bajom a vízzel sőt imádok úszni. Jó úszónak számítok, mivel kiskoromban a torna volt meg úszni is jártam. Meg persze a családdal volt mikor a tenger mellett tudtunk nyaralni így meg kellett mindenképp tanulnom.

Szóval a nap a dupla sport után már nagyon gyorsan eltelt a suli 'éttermében' ettem, az egyik fölöttem járó fiúval. Aki David és verseny táncol. Ja nem is említettem, hogy igazából ez félig egy sport is iskola, de csak iskola egy negyede sportol versenyszerűen a többi nem igazán és sajnos akik sportolnak azok vannak kisebbségben. Így miket kicsit kirekesztenek és a tanárok sem foglalkoznak velünk.

A mai ebéd kivételesen egész ehető volt, paradicsomleves és tészta szószos hússal. A sorba beállva telefonomat nyomkodtam és megpillantottam a sor elején Davidet és gyorsan oda mentem mellé hogy előbb sorra kerüljünk és legyel helyünk is. Egy öleléssel köszöntöttük egymást és mesélni kezdett a mai napjáról. Eközben elvettük egy-egy tálcát, evőeszközt és szalvétát is a tartókból.

-Na és még mindig nincs kiszemelt az életedben?-tette fel a kb mindennapos kérdését.


Sziasztok!

Itt is van a következő rész. Korábban hoztam mint igértem. Jó olvasást annak aki várta. Elég hosszúra sikerdett szerintem de remélem tetszik, majd hamrosan beindul a történet igérem. Ha tetszett a történet akkor hagy magad után valmilyen nyomot. :) Elnézést a helyesírási hibákért.

Zita


Más szemmel (Shawn Mendes ff.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora