Miután Aaliyah észrevette kiről beszélek odafutott a lányhoz és megölelte, ez is biztos valami Mendes szokás. Én is odasétáltam a húgomhoz akik már mindenről beszéltek az énekes hugával. Ezek után egy sokkkal rövidebb úton visszamentünk Shawn öltözőjéhez. Aaliyah csak simán benyitott én pedig bemutattam Mannynek és Karennnek a húgomat.
Éppen ekkkor jött ki Shawn egy szál törülközőben a fürdőből. Huhh milyen felsőteste volt, gyorsan el is kaptam a tekintetem nehogy észrevegye milyen zavarban vagyok. Akkor az énekes halkan felkuncogott. Haha nagyon jó rajtam nevetni tényleg, jó esik. Aaliyah odament és megölte a bátyját.
-Huhh nagyon jó volt ez a koncerted is.-dicsérte a huga.-Valamint nagyon jól énekeltél Kiarával és képzeld nagyon jól kijöttem a húgával ő Luca- ezzel a Wagner család két tagjára mutatott.
-Köszi, tudod hogy mindig jól esik ha ott vagy a koncerjeimen-adott egy puszit az énekes a huga fejére.
Eközben a húgom majdnem fangörcsöt kapott hogy ilyen közel lehet az álmai személyétől. Ez ellen gyorsan tettem is valamit csak előtte Shawn elment felöltözni.
-Shawn lehet egy kérésem, a húgom Luca nagy rajongód csinálhatnék rólatok pár képet?-kérdeztem az illetőt miután visszatért közénk, már felöltözve.
Válasz helyet csak kinyújtotta a kezét a húgom felé én meg gyorsan löttem róluk pár képet. A húgom jó szokszor megköszönt mindent majd megölelték egymást.
A húgom visszaállt Aaliyah mellé és megnézte a képeket amiket csináltam róluk, ő teljesen odavolt értük. Ezek után olyan történt amire én nem számítottam. Hozzám pedig Shawn lépett gondolván hogy én is fotozkodni akarok, a keze pedig a derekamon volt azon nyomban. Aaliyah lötte rólunk a képeket. Félig megilletődve de mosolyogtam a képekem Shawn mindig változtatta a pozicióját. A legjobb kép akkor készült amikor a fejét a véllamra tette. Az idő telt múlt és rengetet beszélgettünk a Mendes családdal. Mindenki beszélt magaról mit csinálnak nap mint nap, hogy élnek így hogy Shawn ilyen híres, hogy nőtte be magát a világsztár ebbe az életbe. Összeségébe minderő volt szó.
-Elnézést, úgy gondolom mi mostmár megyünk- álltam fel a húgommal együtt- már késő van és nem szertnénk zavarni-szabatkoztam rögtön.
-Nem zavartatok édesemem, nagyon jól éreztük magunkat-mondta Karen.
Egészen kikisértek minket a parkolóba ahova hívtam apát. Mindenkit megöleltünk mégegyszer és talán utóljára és a család egyik fele is elindult a szállodába, ahol megszáltak. Shawn maradt velünk ott és csak áll nem szólt semmit. Mikor bekanyarodott a fehér családi autónk még Shawnhoz fordultunk mindketten a húgommal.
-Úristen, még mindig nem hiszem el hogy itt lehettem. Nagy élmény volt a koncert és soha nem felejtem a mai napot.-áradt ki minden érzelem a tesómból és még egy pár könnycsepet is hullajtott de csakis örömében. Shawn megölelte mégegyszer a húgomat és ekkor Luca hátrébb állt és átadta nekem a helyet és Sahwnt.
-Nagyon, nagyon köszönök mindent, egy élmény volt ami örökre megmarad. Sok sikert kívánok neked a jövőben és kariered legyen olyan maradandó legyen, hogy még több lány szívét megdobogtasd.-ezen a mondatomon mind a hárman mosolyogtunk. Az énekes engem is megölelt majd a mai nap folyamán a második cetlit adta oda. Rám mosolygott és azt modta nyissam ki és olvassam ell. Kiváncsian kihajtogattam és azon telefonszám volt mégpedig mellé egy név is nem más Shawn Peter Raul Mendes. Elmosolyodtam ezen és megköszöntem.
A húgomra néztem aki ebből a telefoncseréből nem sejtett semmit, mondtam neki, hogy felőlem indulhatunk. Indultunk kifele és még egyzser Shawnra néztem még egyszer és talán utóljára, integettem neki. Amikor a kocsihoz értünk nem apa vagy anya szállt ki a kocsiból hanem a bátyám, Kornél aki a Franciaországban él és nem sűrűn tud hazajönni. Amint ráeszméltem, hogy nem halucinálok a nyakába vetettem magam és szorosan megöleltem. A húgom is ölelgette egy darabig a bátyánkat, majd hazaindultunk miközbne folyamatosan beszélgettünk. A házunkhoz érve bementünk és nappalibna találtunk mindenkit szóval anyát, apát és Kornél feleségét. Akik még mindig nagyban bezsélgettek, éppen most az esküvő volt a téma amiről még Kornél hallani sem akar. Gyorsan megöleltem Hannát és megbeszéltük, hogy ma velem alszik majd és Kornéllal a régi szobájában.
Gyorsan megfürödtem és minden ruhámat bedobtam a mosógépbe. Hanna berendezkedett a szobámba és utánam ő is megfürdött. Miután befeküdtem az ágyba beírtam Shawn számát a telefonomba.
Kiara: Szia Shawn, Kiara vagyok.
Shawn: Szia Kiara.
Shwn: Remélem tényleg élvezted a koncerted.
Kiara: Azon kívül hogy nagyon nem hallgattalak eddig a koncert nagyon hangulatos volt és élvezhető, valamint a zenéid is nagyon jók.
Shawn: Köszönöm szépen, hogy így gonodolsz a koncertről.
Shawn: Jó éjszakát, álmodj szépeket akár velem.
Kiara: Neked is jó éjszakát,nem igérem hogy veled álmodok.
Mikor végeztem a beszélgetéssel az énekessel megjött Hanna is. Egy csomót beszélgetünk arról, hogy mégis, hogy képzeli el az esküvőt kiket akar meghívni, szóval mindenről beszéltünk és az összes témát érintettünk. Persze a koncertről is beszéltünk, rögtön kerestünk pár képet is az énekesről a neten. És annyira tényleg nem rossz képű, inkább elég helyes. De a suliról is szó esett sanjos és még mindig nem tudom, hogy mit kezdjek magammal ha majd végeztem ebbben a pesti gimnáziumban és beléptem az úgynevezett nagybetűs életbe.
Már elég álmosak lettünk mind a ketten és ezért már nem beszéltünk sokat hanem nyugovóra tértünk.
Shawn beleültette a bogarat a fülembe és tényleg róla és koncertről álmodtam. Jó volt az álmomban újra átélni a perceket, és felidézni a közös éneklésünket.
________________________
Sziasztok itt a harmadik rész. Elnézést, hogy nem hoztam pénteken de most itt van annak, akit érdekel. Remélem tetszik és hamarosan hozon majd a következő részt is. Sajnálom, hogy még nem túl sok minden történt de hamarosan beindul a történet. Várom a hasznos és tanulságos kommenteket.
Puszi, Zita.
YOU ARE READING
Más szemmel (Shawn Mendes ff.)
Romance!!Kitalált történet!!, Első könyvem 'Mit tennél ha elmész egy olyan stár koncertjére akitől sohasem hallottál semmit. Nekem sikerült. De azt még én sem tudom mi történik majd ezután.' A végzős évében járó Kiara írja le nem mindennapi történetét.