-Na és még mindig nincs kiszemelt az életedben?-tette fel a kb mindennapos kérdését.
-Az igazság az, hogyha még nem hallottál róla de talákoztam valakivel. -kezdtem bele a történetbe röviden.- Igzaából a húgom koncertjére mentem és az énekes felhívott vele énekelni,majd képet csináltunk és beszélgettünk.-ekkor megmutattam neki a háttérképemet.
-Úram isten de képet csináltál Shawn Peter Raul Mendes-sel. El sem hiszen hogy lehettél ilyen szerencsés, egy álmom válna valóra ha a koncertjére elmehetnék.-döbbent azonnal ahogy meglátta a képet. Tudni kell róla hogy David meleg,de attól még ugyanug oda van Shawnért.
-Na, de ha jól tudom te is találkoztál valakivel a hétvégén?-kérdeztem tőle mivel pénteken még a hétvégét tervezgettük, ezt is csak innen tudom.
-Tudod nálunk ez nehéz de annyira nem volt rossz, de nem is fogott meg szóval lehet, hogy többet nem is találkozunk, bár szerintem neki én bejöttem.-mesélte el a tapasztalatait.-Na, de mesélj még erről az énekesről?-faggatott tovább miközben már leültünk egy asztalhoz és ebédelni kezdtünk.
-Na, hát hol is kezdjem a csodálatos barna szemek, és az a hang. El sem tudod képzelni milyen jó volt vele énekelni. Csak azt nem tudom eddig miért nem ismerten és hallgattam a zenéit.-kezdtem el visszaemlékezni a koncert estére, de megszakított valami. A telefonom pittyegett de nem tulajdonítottam neki nagy figyeltem így nem is vettem elő a készüléket. Ettünk majd siettünk is mert még mindkettőnknek volt még órája. Kivittem a tálcámat egy kisebb maradékkal amit már nem ettem meg. Mikor kifele mentünk az étkezdéből megint pittyent a tefonom, tényleg nem tudtam elképzelni ki lehetett úgyhogy mostmár elővettem.
Shawn: Szia Kiara, Shawn vagyok.
*pár perccel későbbi üzenet*
Shawn: Esetleg tudnánk talákozni, mondjuk pénteken ha neked is jó.
Megmutattam rögötn az üzenetet a barátomank az ujjonga mondta, hogy válszoljak neki valamit.
Kiara:Szia, persze talákozhatunk. -Gépeltem neki és közben gyorsan megnéztem az edzéstervet és kettő opció volt vagy 14-16 ig vagy 19:30-tól az estébe.
Kiara: Kettő időpont közül választhatsz nekem igazából mindegy melyik az, 14-16 vagy 19:30-22.-Írtam meg a fiúnak a válaszomat a programot illetőleg majd idegesen vártam, nem is tudom miért hisz ez csak egy találkozó biztos mindenkivel ezt teszi akivel valaha énekelt már. Szerencsére nem kellett sokat várni meg is jent az a három bizonyos pont ami folyton csak hullámzott és aztán az üzenet is megérkezett.
Shawn: Ha nem baj akkor 19:30-22 nekem jobb lenne. Majd még beszélünk róla hogy, hol találkozzunk.
Kiara:Tökéletes, majd még beszélünk.
Örömömben el is feledkeztem arról hogy óra van és nekem is be kéne már érnem, szerencsémre pont fizika volt a gonosz idős tanárral aki mindig leharapja a fejünket. Mivel David végig látta a beszélegetésünket így ő is késni fog mégpedig neki is fizika lesz mivel ő is ehhez a tanárhoz jár emelt órára és ezért hozánk is beül órára. Mindegy ez elég bonyulolt viszont a lényeg az hogy mindketten késni fogunk egyazon óráról.
A késésen kivűl nagyon a nap hátralévő részében nem csináltunk semmi különöset. Csak olyan sulis dolgok történtek, márpedig azt egyszer mindenkinek át kell élnie.
A versenyhez közeledve ma korábban kezdtük az edzést Laci bával. Halálra elfáradtam és még hét második felén volt még egy pár edzés amikor úgyanilyen fáradt lehangolt leszek. Semmi kedvem nem volt hazamenni viszont a csarnokban nem alhattam.
YOU ARE READING
Más szemmel (Shawn Mendes ff.)
Romance!!Kitalált történet!!, Első könyvem 'Mit tennél ha elmész egy olyan stár koncertjére akitől sohasem hallottál semmit. Nekem sikerült. De azt még én sem tudom mi történik majd ezután.' A végzős évében járó Kiara írja le nem mindennapi történetét.