9

12 0 0
                                    

*Kiara szemszöge*

Tudtam hogyha elmondom vagy rossz választ kapok és biztos nem jön el és a mai jó programnak is vége vagy pedig olyan jó válasz lesz, hogy eljön és majd nagyjából 5 nap múlva esélytelen lesz őt elfelejteni és kiverni a fejemből. Mert egy dolog biztos volt, hogy elmegy és soha többi nem fogom látni. Vagyis csak hosszú ideig így gondoltam de lehet máshogy alakul.

De ha már felhoztam a témát és azt hogy mit szeretnék most már  muszáj lesz elmondanom.

-Szóval a jövőhéten lesz egy nagyon fontos versenyem, nekem az életem  munkája benne van, és igazán jól esne ha ott lennél meg természetesen te is láthatod az egészet amikkel dolgoztam ma is mert is benne van amit előadtam neked. És most pont időben lennék hogy jelezzek plusz egy főt, plusz még pont itt is leszel...-keztem el mondani neki a történetet eléggé félve de szerencsére segítségemre közbe vágott.

-Mikor lenne?-ezzel az egy mondattal ki is segített hogy mindenféle hülyeséget mondjak előtte.

-Kedden reggeltől egészen délután közepéig.-ezzel pedig csak az jöhetet, hogy eljön vagy nem.

-Persze,ha megírod hol lesz én biztos hogy ott leszek.-válaszolta én pedig boldogságomban pedig megöleltem, amit én sem tudom miért csinááltam őt meg még furcsábban érte de kis ideig kiélveztük a csendet és kiszakadtunk a saját közegünkből.

Nem is az hogy az életemnek meg kéne változnia de a monotonitás benne van és ezt Shawn is mondta a sajátjára. Imádjuk azt amit csinálunk hiszen azért tesszük, ha nem szeretnénk már abban hagytuk volna. És ez persze nem csak a tornára vonatkozik nálam vagy Shawnnál a zenére mert ez bármire felfogható.

A Shawnnal eltöltött idő nagy segítség volt nekem és remek kikapcsolódást jelentet. Rájöttem arra is hogy nem olyan ő amilyennek én nulla ismeretség alapján megitéltem. Sokkal jobb annál és így utólag nem is értem miért mondtam róla azt amit, egyszerűen csak könnyű volt úgy túljutni a dolgon hogy azt mondtam róla hogy egy beképzelt tinisztár, hiszen így hogy nem ismertem és csak a neten olvastam róla már utólag pár cikket így ez volt róla a nézetem. Az életére nem kerestem rá gondolván hogy ma ugyis találkozunk lesz olyan amit elmond majd nekem és azt nem az internetről szerettem volna megtudni, mert engem az érdekelt amit Shawn szájából hallok.

Az este elég hamar eltelt és besötétedett felttünk minden, mivel még karácsony után jártünk így a város tele volt kivilágításokkal még a karácsonyról hagyott díszekkel. Ráláttunk az emeltes házakra és gazdagabb környéken elhelyezkedő  kertesházakra is. Nagyjából a sötétben megmutattam az énekesnek mi merre van amit az itt léte alatt megnézhetne. Azokra a helyekre is elvezettem ahol ma jártunk és ahol a koncert volt.  Elmondása szerint az egész város nagyon jó és van egy remek rézés ami árad belőle, ezt mind jó volt tőle hallani mert azért ez mégsem Kanada.

10 óra körül értünk már csak haza, de nem bántam a holnapi nap nagy részét majd a pihenésre szentelem.

-Köszönöm, hogy elfogadtad a meghívásom és eljöttél remekül éreztem magam.-kezdte a búcsúzkodást Shawn.


Sziasztok!

A mai nap volt időm írni újra hosszú kihagyás után. Kicsitt rövidebb rész lett mint szerettem volna, de legalább ez is egy folytatás.Már régóta igérem hogy megértitek már végre miért is kezdtem írni a történetet valójában és hogy mi lesz az alap cselekmény, csak sajnos így hogy kevesebbszer jut időm az írásra így ez az idő is később jön el. Szerencsére mindjárt itt a téli szünet és a karácsony úgyhogy megpróbálok többet írni majd de miután nyáron is ezt mondtam de nem volt rész így inkábbb nem igérek semmmit.

Puszi❤


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 08, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Más szemmel (Shawn Mendes ff.)Where stories live. Discover now