*Shaw szemszöge*
A fiúk elfoglalták a helyüket és már csak én kellettem hogy felrobbantsam a helyszínt.
Amikor a színpara lépek mindig elfog az az érzés mi van ha ez csak egy állom és mi történik ha egyszser csak észbekapok és már többé nem létezik. Ezért igazából minden koncertet úgy adok le mintha ez lenne első és utólsó.
Ahogy fellépek a színpadra a tömeg sikítozni kezd és elkezdem dudolni a Something Big dalt mikor elkezdem magát a dalt énekelni az első hang mindig hamis de aztán rájövök mindegy az haladj tovább csináld úgy ahogy szoktad. Felejtsd el milyennek kéne lennie úgyse lesz tökéletes, de mindent megtettél. Már a koncert felénél járhattunk mikor minden elsötétült így tudtam gyorsan egy kortyot inni és gitárt is válltottam majd meghallottam a fülemben Brian hangját miszerint lehet megtalálta a lányt és megjelölte a papírt. A koncert onnantól teljesen felszabadultam ment tovább. A következő dolog az volt mikor a menedzserem hangját hllottam meg hogy ideje sorsolni, így mindent tudatosan felvezettem majd egy tálból húztam, vagyis húztam volna és tényleg megláttam egy cetlit.
"Ez az remélem szerencséd lesz..B" Ezek után úgy tettem mintha jól belenyúlnék és hirtelen minden ott lévő ember csöndben maradtak, így kihúztam és szépen jó lassan felolvastam ki az a nyertes. Két dalt énekeltem miközben a kíhúzottam felkészült az Imagination zenémből. Az egyik kedvencem. Vártam mikor lesz vége a most játszott zenénknek. Végre bejelenthettem hogy jön az ismeretlen lány. Ahogy fellépett nem hittem a szememnek, sokat kell még megköszönni a bátomnak.
*Kiara szemszöge*
Az út csendesen telt igazából most nagyon rákattam Shawn zenéire úgyhogy folyton azokat hallgatom. A verseny zeném is tőle van de azt nem én választottam vagy legalábbis nem tudatosan. Majdnem rossz helyen szálltam annyira elbambultam, de sikeresen elértem a villamost is, a sárga járművün is leültem és némán néztem az elsuhanó tájat. Szeretek ilyenkor teljesen az edzésre koncetrálni mert olyankor mindig jól teljesítek. Pár megállóval később felszállt a legjobb barátnőm és edzőstársam is Leila.
Az odautat könnyen letudtuk és csak néha szólaltunk meg, még az elején beszámoltam neki Shawnrról persze ő teljes oda van az énekesért és az összes zenét tudja kívülről. A koncerten sajnos nem volt ott mert nekik akkor volt a Szalagavató. Pedig nagyon szerett volna eljönni úgy mint David is.
Apropó szalagavató nekünk sincsen már olyan messze egy szombati nap talán ha jól emlékszem még három hét van addig. De most a legfontosabb a jövő hét keddi verseny itt Magyaországon, és majd ha tovább jutunk akkor meg még azon héten vasárnap Csehországban lenne a következő része a versenynek ahova már más országokból is jönnének.
Az edzés fárasztó és kimerítő volt. Sajnos annyira jól akartam csinálni hogy már volt amit elrontottam és egy párszor sikerült rosszul is érkeznem. Szerencsére mindenből sikerült felállnom,már csak az kellene hogy a verseny előtt lesérüljek, mert akkkor biztos nem tudok tovább jutni.Tartottunk egy kisebb pihenőt miközben Laci bá a tanulságokat mondta el meg persze mire kell figyelni. Kicsit hagyott szusszanni, majd újra összefogtam a hajam és a talajhoz sétáltam mivel a gerendán és a felemáskorláton már voltam és következett ez a számom.
Mikor beálltam a kezdő pozicióba és el is indult a zene, amelyhez már erősebb érzelmeim is kötődtek. Éreztem magamon jó pár tekintetet de nem zavart, kizártam a külvilágot és teljes erőbedobással csináltam végig minden mozdulatot a tökéletes pontossággal. Az utólsó nagy ugrás előtt, egy hossszabb pilllanatra megálltam és a zene is lassabb részhez érkezett. A kezemet szépen leengedtem és nekiindultam csak csináltam ahogy jónak láttam. Tökéletes szaltó és csavar majd a leírhatatlanul jó földetérés. Mosolyogva húztam ki magam és fordultam meg minden irányba. Mintha már tényleg a versenyen lennék.
Az egész csarnokban lévő emberek mind végignézték mit csináltam és először Leila majd az edzőm kezdett el tapsolni és hirtelen nem is tudtam merre forduljak. A kezdő nagy csendből csak arra tudtam következni nagyon rossz lett, de nem erről tanúskodik a videó amit mindig megcsinálok. Leállítottam a felvételt és el is neveztem majd már ténylegesen megnyitottam. Nem szólt az edzőm közbe csak néztük mind a ketten.
-Pont ugyanilyet akarok látni kedden, csak több mosollyal.-követelte Laci bá. Ezen persze muszály voltam kuncogni. Mindezt csak bólintással adtam a tudtára ezáltál mindent megértettem. Leültem és magamra kaptam egy fekete sortot és lenyújtottam majd pedig minden cuccomat összesedtem a csarnokból, mert szokásom őket el-elhagyni. A többiek akik még a csarnokban voltak mind folytatták már a pár perce abba hagyott feladatot. Csak egy szembár szúrta még mindig a hátamat, aki a terem szélén álltés én eddig észre sem vettem.
*Shawn szemszöge*
Megláttam a lányt akitt kerestem, pont ő lépett fel a színpadra. Ránéztem és elkezdtük éneklni. Teljesen az ellentétjét gondoltam azt hittem végig rajtam lóg majd és nyávogóan énekel majd. Láttam rajta, hogy bizonytalan és félénk de a végén teljesen belejött. Még a kezét is fogtam közben ami nem zavartatta a lányt. Miután megbizonyosodtam, hogy nem zavarja hogy fogom a kezét már én is boldogan énekeltem. A közönség is énekelt velünk pár sort meg a reflént. Mindketten megköszöntük a figyelmet és a még titokzatos lány lesétált a színpadról a menedzerem mellé.
Két dalt énekeltem még és akkor én is végeztem mára és jöhet is pár nap megérdemelt pihenő. Mivel még soha nem jártam ebben az orszagban így nem fogok tétlenül ülni egy drága hotelszobában, bár így majd lányok százai jönnek majd utánam. Persze szeretem meg jó hogy híres vagyok csak van pár dolog amit így 19 évesen kihagynék és van is sok minden ami ilyen korban még hiányzik. Jelenleg az Illuminate koncertem tart.
De más programot szervezztem magamnak mára és a további itt töltött napokra. Először is szeretném jobban megismerni a lányt és elhívni egy találkozóra. Most jelenleg rohanok az öltözőbe és ott várom a családomat és a lányt, valamint Andrewt. Mint kiderült Kiarának hívják és van egy tesója aki nagy fanom, imádja a zenéjimet úgyhogy készítettem vele pár képet. Ekkor pedig magamhoz hívtam a nagyobbik lányt is akinek ez nem esett le elsőre és nem igazán szeretett volna képet csinálni de belement, ez nagyon furcsa volt de én halál nyugottam váltottam többször pózt és ezer wattos mosolyt csaltam a fejemre. Még egyszer váltottam pózt, a vállára kényelmesen rátettem a fejem és átkaroltam a derekát, erről legalább nekem is van képen mert a húgom Aaliyah is elővette a telefonját. Így egyértelmű, hogy nekem is megvan már a kép.
Sziasztok!
Itt is van a következő rész. Tudom sokat késtem vele de most megjött. Jó olvasást kívánok mindenkinek és elnézést a helyesírási hibákért. Várom a kommenteket hogy mennyire tetszett nektek.
Zita
KAMU SEDANG MEMBACA
Más szemmel (Shawn Mendes ff.)
Romansa!!Kitalált történet!!, Első könyvem 'Mit tennél ha elmész egy olyan stár koncertjére akitől sohasem hallottál semmit. Nekem sikerült. De azt még én sem tudom mi történik majd ezután.' A végzős évében járó Kiara írja le nem mindennapi történetét.