2

26 3 0
                                    

Fent voltam a  színpadon Shawn mellett. Rám nézett és várta hogy mikor kezdhetjük, bólintottam és ekkor felcsendült a zeneszám eleje. Az elején csak a tinisztár énekelt aztán mar én is bekapcsolódtam, már nem féltem. A dal felénél Shawn látta hogy újra elbizonytalanodok így félve de megfogta a kezemet. Izzadt volt és meleg de biztonságot nyújtott. A dal végéig fogta a kezemet és végig önfeledten énekeltem.

Mikor vége volt a számnak Shawn megköszönte hogy feljöttem és megölelt. Ekker egy kis papírfecnit adott és ezt suttogta:"Várj meg a színpad mellett a koncert végéig."Ekkor egy integetés kiséretében visszasétáltam oda ahonnan 2 perce izgatottam felmentem, szóval Andrew mellé. Gyorsan megöltem a menedzsert és csak álltunk egymás mellett. Shawn még elénekelt vagy 6 dalt és utána ő is lejött. A barna haja csapzottam ált és teljesen beleizadt a fehér polójába. Gondolta megölelt de rájött hogy nem igazán előnyös.

-Andrew lehetne egy kérdésem-kezdtem mivel eszembe jutott a húgom-idehívhatoma húgoma mert nagyobb Shawn rajongó mint én.

-Ez megtiszteltetés úgyhogy persze.- válaszolta az énekes nem is a mendzsere. De közben azért Andrew is bolíntott. Gyorsan írtam is Kiarának, hogy csak ő jöjjön és a barátnőit ne hozza, közben Shawn elment gondolom lefürdik és átöltözik.

-Gyere kislány elmegyünk a hugodért és utána bemegyünk Shownhoz.-szólt hozzám hirtelen a melletem álló személy.

Mellé léptem és ezzel együtt el is indultunk. Egyszer csak egy golfkocsiszerűség közeledett felénk ami meg is állt elöttünk és kiszálllt belőle két 40-es éveiben járó szülő és 12-14 éves lány. Andrew oda is ment hozzájuk és megölte mindegyiküket. A hölgy jött oda először hozzám és ölelt meg amit félve de viszonoztam.

-Jó napot!-köszöntem félve hiszen azt sem tudtam ki ölel.

-Ohh elnézést, Ő az anyukám Karen én Aaliyah vagyok. Bocsi anya mmindekit ölelget első találkozától az utólsóig. Ő pedig az apukám Manuel. És így mi vagyunk a Mendes család többi tagja.-lépett elém a lány hirtelen és kezdett magyarázni.

-Rendben örülök hogy megiserhetek mindenkit.-mondtam kedvesem miközben Aaliyahra mosolyogta.-Andrew szerintem én megkerem a húgom és utána ide vissza találni, rendben?-kérdeztem.

-Anya nem baj ha elmegyek vele?-kérdezte Shawn húga Karent.

-Ohh elnézést be sem  mutatkoztam Wagner Kiara vagyok.-miután eszembe jutott milye illetlen voltam.

-Persze elmehetsz majd gyertek a bátyád öltözőjéhez.-mondta teljesen lazán a két szülő egymást kiegészítve.

Ezzel a lány megfogta a kezem és elkezdett beszélni hogy milyen jó hogy van itt vele majdnem egykorú lány meg hogy látott énelki mindett csak mondott folyamatosan én meg alig értettem meg miközben csak a folyósokon mentünk minden fele én meg azt sem tudtam már ki vagyok. Úgyhogy egszer csak hirtelen megálltam.

-Figyelj Aaliyah nagyon kedves vagy de haladhatnánk lasabban,mert én edzésről jövök. Meg elmondanád merre viszel, amúgy köszönöm hogy megdicsérted a hangom  jól esik.-szoltam neki kedvesen.

-ohh persze-lassult le a lány.-Miért mit sportolsz?-kérdezte

-Én szertornázom-válaszoltam neki-Te mit  sportolsz?

-Ohh nem én nem sportolok ennyire semmit mint te,bár minidg is szerettem volna a suliban, csak a  bátyám, szüleim nem igazán engedték ezt nekem, de a suliban a helyi válogatott sport csapatban vagyok ha ez számít.-felelte nagyon halkan.

-Nézd ő a húgom-mutattam a nézőtéren maradt pár embertől távol álló lányra aki Shawn húgával egy idős.




Huhh kész a második rész kicsit rövidebb lett de azért remélem tetszik. Bocsánat a helyesírási hibálért


Zita


Más szemmel (Shawn Mendes ff.)Место, где живут истории. Откройте их для себя