Araba

34 8 1
                                    

Bir saniye dahi düşünmeden arabaya atıyorum kendimi .
Arabaya biner binmez ağlayarak Aysu halama sarılıyorum .
"Ben çok koktum hala , gerçekten çok korktum ." diye geveliyorum soluk soluğa ve ağlamaklı bir şekilde .
"Biliyorum tatlım . Bu sıradan bir fırtına değildi . Bunların hepsinin olmasının bir sebebi var .Sana her şeyi anlatacağım . Ama önce seni eve götürüp bir kurulayalım ." diyor Aysu Halam .
Yaklaşık 5 dakika sonra eve varıyoruz . Ben kıyafetlerimi değiştirmek için hemen odama yönelirken Aysu halam, bize dehşetle ve endişeyle bakan anne ve babama dönüp :
"Konuşacak şeylerimiz var . Artık zamanı geldi ." diyor.
Hızlıca üstümü değiştiyorum ve saçlarımı kuruluyorum .
Salona yönelik babamın yanına oturuyorum . Aysu halam ayağa kalkıp konuşmaya başlıyor .
"Bu nasıl söylenir bilmiyorum ama bunları duymanın kolay olmayacağını tahmin edebiliyorum . Kulağa delice gelecek biliyorum ama , Su sen bir Yuselyo'sun . "
Annem söze atılıyor "Ne !?" diyor alaycı bakışlarını halama yönelterek .
Halam sakince "Yuselyo" diyor . "Bu özel özel güce verdiğimiz isim . Su özel . Onun özel güçleri var ."
Annem kahkaha atmaya başlıyor . Babamsa endişeli görünüyor .
Ama ben  hiçbir şeye anlam veremiyorum .
Halam "Kulağa delice geliyor biliyorum . Ama doğru . Yuselyo daha önce ailemizde başkalarında da vardı . Dedemde , Büyük büyük amcamda ve babamda ... " diye ekliyor .
Halam bana dönüyor ve ."Su , inanması zor biliyorum ama sen Yuselyosun. Bu şey senin kimliğinin bir parçası. Senin özel güçlerin var ve bu gücü kontrol etmeyi öğrenmelisin . Yoksa bu güç senin başına kötü şeyler gelmesine yol açabilir . " diyor .
Bense "Ama benim özel gücüm ne ki ?" diyebiliyorum yutkunarak .
Halam "Sen hava olaylarını kontrol edebiliyorsun , Su " diyor .
"Ama nasıl olur ? Benim özel gücüm yok hala , ben tamamen normalim ." Diyorum
"Bugün olanları gördüm Su . Seni izliyordum . O fırtına tesadüfen kopmadı . Bunu sen yaptın . Sen korktukça şiddetlendi , sen ağladıkça her şey daha da kötüleşti . Bunları istemesen de sen yaptın Su . Sen Yuselyo'sun . Bu senin kimliğinin bir parçası . Ne yaparsan yap bundan kurtulamayacaksın. Bunu kontrol etmeyi öğrenmelisin . Eğer öğrenmezsen bu sana da , çevrene de zarar verecek ." Diyor Aysu halam .
Annem araya giriyor :
"Yeter artık ! Bu saçmalığa bir an önce son verin . "
Ardından ekliyor :
"Özel güç diye bir şey yoktur . Havaya olanların da Su'yla hiçbir ilgisi yok . "
Halama dönüyor :
"Aysu , sen sadece sıkıcı hayatına biraz heyecan arıyorsun . Su normal ama sen takıntılısın . Takıntılı !! . Kızımı bu saçmalıklarına dahil etmene asla izin vermeyeceğim . Kaba olmak istemiyorum ama artık evine döner misin ? "
Halam incinmiş görünüyor .
"Hayır." diyor .
"Hayır , Su bir Yuselyo . Bunu kimse inkar edemez . Ve bu gerçeği dünyadaki hiçbir şey değiştirmeyecek .Siz de bunu sonsuza kadar inkar edemeyeceksiniz ."
Halam babama dönüp ekliyor :
"Bir şeyler söylesene . Sen de biliyorsun Ahmet , babamı , dedemi ... Onlar da Yuselyoydu . Ve görünen o ki kızın da öyle . Eğitim almalı ."
Annem tekrar söze giriyor :
"Siz delirmişsiniz . Hepiniz takıntılı manyaklarsınız . Kızımı takıntılarınıza kurban etmenize izin vermeyeceğim !! "
Babam annemin sözünü kesiyor :
" Berrak yeter ! "
İç çekiyor :
"Maalesef ki Aysu haklı . Anlattıkları doğru . Ailemizde bir sürü Yuselyo vardı . Soyumuzdan gelen herkesin Yuselyo olma riski var yani . Görünen o ki Su da bir Yuselyo ve , eğitim almalı . "
Annem dehşetle :
"Size inanamıyorum ! " diyor .
"Size gerçekten inanamıyorum . Hepiniz delirmişsiniz . Hepiniz ." diyor ve odadan çıkıp kendini yatak odasına kilitliyor .
Aysu halam :
"Zaman içinde kabullenecektir." diyor .
Ardından bana dönüp :
"Hazırlanmalısın Su . Birkaç gün sonra evden ayrılmak zorundasın . Seni İngiltere'deki bir Yuselyo Okuluna götürmeliyiz . İsmi "Seçilmişler Akademisi " . Dünyanın her yanından gelen Yuselyolar burada eğitim alır . Güçlerini kontrol etmeyi ve diğer insanların yararına kullanmayı öğreneceksin orda . Orası tahmin edeceğin üzere yatılı bir okul . Eğer gücünü kontrol etmeyi öğrenirsen senede bir ay evine dönebilirsin . En azından 3 4 sene kadar eğitim almalısın . Sana hepimiz çok güveniyoruz . Bunların üstesinden geleceksin ." diyor halam .
Ve ekliyor :
"3 gün sonra yola çıkıyoruz . Ailenle ve arkadaşlarınla vedalaşıp valizini hazırla lütfen ."
Ne diyeceğimi bilemiyorum . Sanki tüm vücudum karıncalanıyor . Bayılmama ramak kalmış gibi hissediyorum . Ardından , sadece :
"Tamam ." diye geveliyorum.

Yeni Bölüm En Kısa Sürede Gelecek . Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın .

SEÇİLMİŞLER AKADEMİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin