Sabah erkenden alarmımın sesiyle uyandım. Bugün oldukça gergindim . Aynı zamanda da heyecanlı ...
Okula gitmemize tahminen 1 saat var .Yarım saat sonra March'la kahvaltıda buluşacağız . Hızlıca okul formamı giyip , saçlarımı yandan örüyorum . Duvarıma asılı olan ders programıma göre kitaplarımı da hazırlıyorum . İlk 2 dersimiz Yuselyo Tarihi , ardından 2 ders Yuselyo Kontrolü , 2 ders spor , son 2 ders ise , savunma isimli bir dersimiz var . Her gün 8 saat dersimiz mevcut . Yepyeni bir sınıfa girip onlarca kişi ile tanışacağım için oldukça gerginim . İyi insanlar olmalarını umuyorum .
Odamdan çıkıp kahvaltı salonuna iniyorum . March'le selamlaşıyoruz ve biraz omlet ve biraz meyve alıp bir masaya oturuyoruz . Kahvaltı yaptıktan sonra ise dışarı çıkıyoruz ve dün gördüğüm kendi başına ilerleyen faytonlara biniyoruz . Bizi sınıfların bulunduğu binalara kadar bu faytonlar götürecekmiş .
Bulunduğumuz faytonda 4 kişiyiz . 2 erkek te karşımızda oturuyor . March nazikçe beni tanıtıyor :
-"Çocuklar , bu Su . Bu okuldaki ilk günü . Bizim sınıfta olacak . "
Çocuklar beni nazikçe selamlıyor ve kendilerini tanıtmaya başlıyorlar . İlk olarak sarışın olan :
-"Merhaba Su . Ben Cloud . Tanıştığıma sevindim . Okula hoşgeldin " , diyor .
Ardından Esmer olan çocuk ta :
-"Ben de Chris , hoşgeldin ." diye ekliyor .
March :
-"Chris te Üstün Koku Yuselyosu , Cloud ta da Uçuş Yuselyosu var ." diyor .
Ardından Cloud , "Görüşmek üzere okula birkaç dakika erken varmalıyım ufak işlerim var ." Diyerek ayağı kalkıyor ve havalanıyor . Bir süre sonra uçarak gözden kayboluyor .
Çok şaşırıyorum . İlk kez birinin uçtuğunu görüyorum . March halimden anlamış olacak ki :
-"Daha çok şaşırtıcı Yuselyo göreksin Su . " diyor gülümseyerek.
5 dakika sonra sınıflara varmış oluyoruz . Sınıf oldukça kalabalık . Çok dikkat çekmek istemiyorum ve March ile birlikte gidip orta sıralardan birine oturuyoruz . Dersin başlamasına hala 10 dakika var .
İçimden "Acaba sınıfımdakiler beni severler mi , güzel arkadaşlar edinir miyim , Ya beni sevmez ve zorbalık ederlerse " gibi şeyler düşünüyorum . Önümde oturan Siyah saçlı kız arkasını dönüyor , tam suratıma bakıyor ve gülümseyerek konuşmaya başlıyor :
"Korkma . Kimse sana zarar veremez . " diyor . Ardından "Ben Kelly , Zihin Okuma Yuselyom var . İstemeden Zihinindeki sesleri duydum , özür dilerim " diyor .
Suratım buz kesiliyor . "Sorun değil , teşekkür ederim ." Diyebiliyorum ama korkuyorum .
Yanımıza birkaç çocuk yaklaşıyor ve bana bakıp konuşmaya başlıyorlar .
Sarı Düz saçları olan çocuk :
-"Su merhaba . Ben sınıf başkanıyım . İsmim Jackson . Sınıfımıza hoşgeldin ." Diyor .
Yanındaki Siyah Dalgalı saçları olan çocuk :
-"Hoşgeldin Su , ben Paul . Sınıfa hoşgeldin ." diye ekliyor .
Paulun sesi hayatımda duyduğum en güzel şey . O kadar güzel bir ses çıkarıyor ki , duyduğum hiçbir şey beni bu kadar etkilememişti .
İkisine de çok teşekkür ediyorum ve tanıştığımıza sevindiğimizi söylüyorum .
Sıralarına gittikten sonra March'a , Paulun sesinin harika olduğunu söylüyorum .
March :
-"Paulun Yuselyosu Müzik Yuselyolarından . Paul elindeki defterde yazan şarkılardan birini söylemeye başladığı anda , sözleri gerçek oluyor ." Diyor .
Ve
-"Örneğin Kışın gelişi ile ilgili bir şarkı söylemeye başladığı anda bir süre Kar yağdırıyor ." diye ekliyor .
Çok şaşırıyorum ve :
-"Ne kadar güzel bir güç diyorum . "
Marc ise :
-"Fakat tehlikeli de bir güç diyor . İçinde olumsuz şeyler geçen , üzücü şarkılar söylerse , birçok felaket oluşabilir . Söylenenlere göre defterinde insanların ölümüne sebep olabilecek kadar korkutucu şarkılar da var . Fakat Paul asla o şarkılardan söylemez ." diyor .
-"Peki o defteri nerden bulmuş ?" diye soruyorum .
March ise :
-"Büyük annesi de aynı Yuselyoya sahipmiş ve defteri Paula o vermiş ." Diyor
Ardından arka sıradan bir ses yükseliyor .
Arkama döndüğümde , tek başına oturan Asyalı bir kızın Kitapları ve Kalemleri havalanıyor ve sınıfın camından çıkarak Aşağı düşüyor .
Bunun üzerine kız çığlık atarak ayağa kalkıyor ve :
-" Kevin ! Seni pislik ! " diye bağırıyor .
Ardından sırasının üstüne çıkarak ellerini havada Kevın'a doğru savuruyor .
Birden kevin'ı yerden , direklerine kadar bir buz kütlesi sarıyor .
Kevin :
-"Lanet olsun !" diye bağırıyor .
O sırada sınıfa Müdür ve Öğretmen giriyor .
Müdür kısaca sınıf başkanından olayları dinledikten sonra , Kevın'ı buz kütlesinden kurtarıyor ve Asyalı Kız ve Kevin'ı yanına alarak sınıftan çıkıyor.
Müdür sınıftan ayrıldıktan sonra Öğretmenimiz söze başlıyor :
-"Merhaba , Tanımayanlar için Ben Tom . "
Bunu derken bana bakıyor .
Ardından devam ediyor :
-"Sınıfımıza yeni gelen arkadaşımız Su'yu selamlayın lütfen ." Diyor ve sınıf beni kısaca selamlıyor .
-"Yuselyon nedir Su ? " diye soruyor ve
-"Hava Olaylarını Kontrol edebiliyorum ." diyorum kısaca. Fakat gücümü nasıl kontrol edeceğimi bilmediğim için henüz bir gücüm varmış gibi hissedemiyorum.
-"Harika bir Yuselyo ." Diye karşılık veriyor Öğretmenimiz Tom .
Ve :
-Yuselyo Tarihi kitaplarınızın 140.sayfasını açın , bugünki konumuz Ay Yuselyoları . diyor ve dersimize başlıyoruz .
Şimdilik her şey güzel olacağa benziyor ve bu beni oldukça mutlu ediyor .ARKADAŞLAR OY VERİR VE YORUM YAPARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM . HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM . EN KISA SÜREDE YENİ BÖLÜM GELECEK .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEÇİLMİŞLER AKADEMİSİ
FantasyBen Su . 18 yaşındayım ve birkaç gün önce bazı güçlerim olduğunu ve bunun tehlikeli sonuçları olabileceğini öğrendim . Güçlerimi kontrol etmeyi öğrenmek zorundaydım. Ama bunun bana nelere mal olacağını bilemezdim .