13.

330 18 9
                                    

Pov. Łukasz
Dzisiaj chce nabrać squad że kończe z dayli 20 dni przed pobiciem rekordu...

- Witam Państwa bardzo serdencznie ja jestem Kamerzysta i miło mi was przywitać na ostatnim filmie, który zostaje wydany na ten kanał. Przez bardzo długi okres czasu mieliście okazje oglądać mnie na youtube. Tak na prawde praktycznie przez cały rok dodawałem dayli, ale w końcu nadszedł ten dzień w którym musze powiedzieć sobie "dość", ten dzień w którym nie mam siły nagrywać na youtube, w którym sie poddałem. Wiem że do pobicia rekordu zostało 20 dni... hahah żartowałem- pierwszy przyszedł Rafał

- Do pobicia rekordu zostało 20 dni, ale ja nie mam już siły...
- Ale dasz mi coś powiedzieć. Jeżeli tego nie czujesz to oddaj mi swój kanał ja bedę się nim zajmować...
- Nie, nie, nie... zareklamuj swój kanał i wgl.
- A więc kochani, jeżeli nie chcecie już go oglądać zapraszam na mój kanał...

Później przyszła Wiola, troche bałem sie jej reakcji, ale gdy nie uwierzyła wyłączłem kamere i zacząłem jej wszystko tłumaczyć. W końcu uwierzyła, nie krzyczała tylko zaczeła płakać. Następny był pusz barber, on przyjął to normalnie, jakoś sie z tym odrazu pogodził, tylko że też płakał jak Wiolka. Później przyszedł dredziarz, tylko że on był już mega wnerwiony i zaczął wszystkim żucać. Najbardziej bałem się reakcji Adama, bo on najbardziej się przyczynił do kanału, wyświetleń i subów. On się może też na mnie najbardziej obrazić.

- Doszły mnie słuchy że dayli kończymy. Dlaczego?
- Bo się wypaliłem...
- Hahah, ty? Ty się wypaliłe?!
- Tak, a możesz nie krzyczeć?
- Nie, nie moge!! Wszyscy zostawili rodziny, znajomych i prywatne życie dla tego dayli! I ty masz to w dupie, 20 dni przed końcem chcesz zrezygnować?!
- Tak, chce zrezygnować.
- Okej, ty rezgnujesz z youtub'a. To ja rezygnuje ze wszystkiego!
- To znaczy...? O co chodzi z tym że "ze wszystkiego", chyba nie chcesz...
- Właśnie chce!!
- Adam, nie...
- Sorry, masz wybór. Ja, oni i youtube albo ta Dominikana, koniec z nami i to jak chcesz koniec z youtube- nawet nie dał mi nic powiedzieć tylko wyszedł. Nie sądziłem że on się tym tak przejmie...

Pov. Adam
Gdy wyszedłem z pokoju, założyłem kaptur i przeszedłem "łącznikiem" który był otwarty. Miałem iść niezauważony do swojego pokoju, ale u Wioli wszyscy siedzieli i gdy mnie zobaczyli poszli za mną do mojego pokoju.

- Adaś, co ci?-zapytała Wiolka, widząc że biore słuchawki, a używam ich tylko wtedy gdy chce się wyciszyć
- Powiedziałem Łukaszowi że ma wybór. Albo ja, wy i youtube. Albo Dominikana, koniec z nami i koniec z youtube...
- I co on na to?- zapytał Rafał
- Nie wiem, bo wyszedłem z pokoju... A co jak on wybierze to drugie?
- Stary, jeżeli cie kocha. Wybierze ciebie... nas i fanów.
- Właśnie JEŻELI?!
- Ogarnij się! On cie na pewno kocha!- krzyknął Pusz

-€_-€_-€_-€_-€_-€_-€_-€_-€_-€_-€_-€_-€_-€
C.D.B...
Pisałam to 3 dni i wkońcu jest taki rozdział. Według mnie jest średni, ale nie wiem...

Film wszystko zmienił ||Kamuś x Adix [ZAKOŃCZONE!]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz