1.Kapitola

901 48 9
                                    

Pohled Shota

,,Synu už ti brzy bude sedmnáct, tudíž jsme se s královnou, tedy tvojí matkou rozhodli že ti připravíme ples, kde si vybereš jednu z nejbohatších a nejkrásnějších princezen a následně si jí vezmeš. Tím se k nám připojí jak jejich království a bohatství, tak i pozemky co vlastní" otec vždy jen myslel na rozšíření králoství a na přibívajcí pozemky. Nikdy se nezajímal co si o tom myslí ostatní, nebo jaký mají názor. Je to někdy fakt otravné a rozhodně se mi jeho styl vládnutí nelíbí..... rozhodně si nevezmu nějakou namyšlenou fiflenu, neumím si ani představit že bych vstoupil do sňatku s někym koho bych nemiloval.,, otče, ja si nechci vzít nějakou namyšlenou princeznu jenom kvuli toho že se potřebuješ přehrabávat v zlatých mincích, obdivovat rubíny a jiné různé kameny jak na slunci září " vysvětlil jsem mu a vlastně mu pověděl i názor na do nucený sňatek. Ta představa že by mi otec s matkou vybrali nějakou přepudrovanou a bohatou manželku, se mi vůbec nelíbí. Zadíval jsem se na otce který na mě koukal nevraždivým pohledem. Asi jsem ho krapet naštval, řekl bych. Tváří se jak nějaký vrah.... A jsem si jist že by mě teď asi nejradši i zabil. Nebyl dobrý nápad mu odporovat..... Nikdy nebyl dobrý nápad mu něco odmítnout. Od té doby co se to podepsalo na naší rodině, dělám co po mně chce ale tohle je příliž. Nebude mi určovat budoucnost, když už mi a sourozencům zkazil minulost.,, To mě ale vůbec nezajímá, je to tvá povinost, a teď padej zpátky do své komnaty, nechápu co si o sobě myslíš... Že řekneš ne, a všichni se z toho poserou? Tvoji starší sourozenci to zvládli a v manželství si nestěžují...nechápu důvod proč bys měl být výjimka. "zavrčí na mě svým hlubokým a přísným hlasem.,, mojí povinností ti není zařídit aby ses topil v bohatství ale abych dobře a oddaně vládnul svojí zemi, abych na svět přivedl své potomky kteří by dál vedli náš rod." že se s ním vůbec hádam, nakonec jsem si jen povzdychl a opustíl sál..Cestou do své komnaty jsem narazil na mojí starší sestru Fyumi. Ta už se vdala a tady na zámku se ukazuje jenom když jde na náštěvu za naší matkou, pozdravil jsem se s ní a zalezl do své komnaty.

Z pohledu dekua(sry nvm jak se to skloňuje)

Zavolál si mě můj "milovaný" otec tudíž král, pry chce se mnou mluvit. Vešel jsem do trůního sálu a koukl jsem se na svého otce, ten jako obvyklé truněl na trůnu a měl ten jeho nic neřikajcí výraz. Vážně by mě zajmalo jestli jsou všichni králové takoví... no jak bych to řekl, no prostě zbavení emocí.,, synu dostala se ke mě správa, že král Todoroki z sousedního králoství prohlásil, že se jeho syn Shoto Todoroki nejmladší syn rodu Todoroki brzo zasnoubí a pozval všechny bohaté princezny na zámek kde se bude konat ples ,, jak jsem si myslel zase uvažuje nad něčím, co vůbec nechápu. Pokračuje" však viš že jejich králoství vlastní hodně pozemku a bohactví dvojnásobné,, vážně nechápu kam tim míří... Tedy, možná mám podezření ,,otče nechápu proč mi to říkaš, mohl bys jít k věci?" trochu se podrbal na své hlavě, kde mu seděla zlata koruna poseta nejrůznějšími drahokamy a pak se na mě znova podíval svým nic neříkajcím pohledem.,,využijeme této dokonalé šance a tvého vzhledu, dostaneme tě na ples, tam zblbneš toho prince. následně se vezmete a pak aniž by si toho všiml ten šedivej staroch, bude už pozdě a všechen pozemek bude náš" doslova jsem tam stál s vykulenýma očima a otevřenou pusou dokořán, děla si ze mě snad srandu? Jak ho to sakra napadlo? Jak jakože vzhledem? To mám až tak postavu jako žená? Tss... Jsem uražený a taky docela dost... Zaskočený.
,, O-otče?počkat....Cože?" važně jsem se na nic moc nezmohl byl jsem v šoku co pravě teť z něho vypadlo.
Na to mi už jenom odpověděl,,máš s tím problém? Chtěl bys mi odporovat?" už ze skušenoti vím že nemá cenu mu nějak odporovat, nebo neuposlechnout jeho příkazy, je tvrdohlavý jak poleno a je mu jedno jestli jsi rodina nebo obyčejný sedlák. klidně tě drasticky potrestá ale tohle je už příliž
Oklamat spojence? teprve nedávno jsme podepsali smlouvu o příměří a partnerství? Převlect mě za p-princeznu?ja nejsem gay. Převzít si jeho celý majetek? Je blázen?,,otče jakožto tvůj jediný syn a právoplatný dědič trůnu, mám taky právo nesouhlasit s tvým požadavkem, nebo příkazem. tohle se mi zdá dost ujeté, já si rozhodně nevezmu kluka,.... ani náhodou, a jenom kvůli toho že chceš jejich majetek a pozemky ze sebe nebudu dělat holku,, stojim si za svým...jsem stále muž nebudu se strapňovat... Ale asi jsem ho dost naštval, protože se jeho výraz změnil, oběvila se tam emoce, konkrétněji hněv, vztek, agrese, nepochopení. V ten moment na mě zařval jak si vůbec dovoluji takhle k němu mluvit a vyhnal mě do komnaty. Tohle bude ještě zajmavé.

Omlouvám se za chyby😁
Je to můj první příbeh

 Princezna či Princ Tododeku Kde žijí příběhy. Začni objevovat