13.kapitola

405 35 0
                                    


Pohled dekua
Vrátil jsem se do komnaty, shoto už tady nebyl. Slyšel jsem že už přijel jeho otec a zbytek rodiny, možná se šel za něma pozdravit. Otevřel jsem skříň a vni byly připravené šaty o trochu jiné než které jsem nosil do teť. byly více do bílá. Oblékl jsem si je vzal si i jiné boty, parku jsem ještě musel trochu upravit. Nakoukl jsem do zrcadla, když jsem se tak na sebe díval, tak už mi to ani po té době nepřipadalo divné.

Pohled shota
Byl jsem překvapen že je tady i matka, upřímně jsem si myslel že přijede jenom otec a ostatní přijedou až na svadbu. Ano jak jsem řekl svadbu, přemýšlel jsem o Izukovi a vlastně ho mám i trochu ehm... Trochu víc rád takže, mi to moc nevadí . A je to mnohem lepší než kdybych si měl vzít nějakou namyšlenou princeznu.
Byl jsem v nějaké komnatě pro hosty a matka mi podala nějaký oblek. To i zásnuby jsou tak důležité?.

Pohled krále(otec od dekua)
Byl jsem v sále společně s královnou a královskou rodinou todoroki. (dá se to skolňovat, ale já se o to pokoůšet radši nebudu😂) vše jde podle mého plánu už se za chvílilinku zmocním jejich majetku, ani jsem si nemyslel že to bude takhle jednoduché. Až bude vládnout můj syn, bude zněj jenom loutka kterou budu ovládat (Muhahaha jak ďábelský plán to vymyslel😈) v tom vešel do sálu mladý princ, už chyběla jen naše "princezna".

Pohled dekua
Jak už jsem byl, vydal jsem se směr sál.
Stál jsem před dveřmi do sálu, jsem docela dost nervózní, vypadá to že otcův plán jaksik vychází. Upřímně si nepřeji aby todoroki přišli o jejich majetek ale mám snad na výběr?. Nádech a výdech, dveře se otevřely. Všechni (tím myslím todoroki rodinu, upřímně ani nevím jak královské zásnuby probíhají tak jsem si to prostě vymyslela) se dívali na mě. Kráčel jsem si to "uličkou" až na konec kde na mě čekal princ. Když nad tím tak uvažuji, nedělá se tohle i na svadbě? Jaký je mezitím rozdíl?

Stoupli jsme si na proti sobě. Nějakej sluha nám podal zásnubní prstíky. Shoto chytl moji ruku a nasadil mi jeden z těch prstínku.byl celý stříbrný, celém drobný oproti svatebním a mněl na sobě tyrkysový kamínek, vypadl hezky. Stejně tak jako shoto, jsem mu vzal ruku a nasadil mu prstínek, zvedl jsem hlavu abych mu viděl do tváře, samozdřejmě že je asi o hlavu a půl vyšši. Když v tom mi položil svou ruku na mou tvář. P-počkat já nevěděl že se musíme políbit. Než jsem ale stačil uhnout tak už se jeho rty dotkly těch mích. Stál jsem tam jako tvrdý Y
Myslim že jsem zrudl a to docela dost, hnet jak se odtáhl tak jsem musel utéct. Ne vážně v těch botech se nedá běhat spíš jsem rychle odešel do své komnaty a tu následně zamkl.
CO ŽE SE TO PRÁVĚ TEŤ STALO? JAKOŽE MĚ POLÍBIL KLUK?!

 Princezna či Princ Tododeku Kde žijí příběhy. Začni objevovat