Pohled dekua
Probudilo mě klepání na dveře, sedl jsem si a viděl jak vedle mě spokojeně spí. V tom se dveře otevřeli a v nich stála moje matka. Chtěla něco říct ale když uviděla shota spícího v mojí posteli tak se zarazila a podívala se na mě nechápajcím pohledem. Jako kdybych já byl na jejím místě a vešel do pokoje svého Syna a nešel ho tam v posteli s klukem tak asi taky nechápavě čumím.,, Izuku?" nenechal jsem ji pokračovat protože by tady měla hodinovou přednášku,, mami stejně si ho za 6 dní beru" však je to pravda né?,, Em... Jen jsem se tě přišla zeptat jestli by si dneska neposnídal s náma" trochu mě to zarazilo, normálně snídam v kuchyni a jim to je jedno,, a jako princezna nebo princ" zeptal jsem se pro jistotu a uchechtl se,, jako princ",, ok příjdu"
,, jo a přiber i shota" s těmito slovy opustila moji kómatu.Pohled shota
Probudilo mě jak někdo otevřel a následně vešel do izukovy komnaty, když jsem uslyšel královnin hlas tak jsem radši hrál že stále spím. Když královna odešla tak jsem ucítil lehký polibek ve vlasech. Otevřel jsem oči a viděl tu rozkošnou brokoličku jak se na mě usmívá.,, dobré ráno " řekl,, dobré" Izuku se zvedl z postele a šel ke skříni,vytáhl z ní nějaké oblečení a začal se převlíkat.Pohled dekua
Sundal jsem si vrch "pyžama" (nevim jak se tomu kdysi říkalo ale to máte jedno né?) byl jsem zády k němu ale poznal jsem že se na mě dívá. Otočil jsem se,, co se na mě tak díváš? "zeptal jsem se ho,, nemůžu?.... seš krásný",, Hé?" hodil jsem po něm oblečení ať na mě nekouká a převleče se taky.Když už jsme byli hotoví tak jsme mířili do jedné z místnosti kde je jídelní stůl. Šli jsme po chodbě, teť mě něco napadlo,, ty... Shoto?" podíval se na mě,, copak?",, potřebuji ti něco říct. "
,, ok poslouchám",, teť ne až se po snídani vrátíme do mojí komnaty" než stačil odpovědět už jsme byli v místnosti kde je hrozně velikikej stůl. Seděl tam otec i matka, posadil jsem se a vedle mě Shoto.,, tak? " přerušil jsem ticho. Nato otec zareagoval,, tak? Musíš se už hned na něco ptat? To nemůžeš s náma jednou posnídat? " .,, no normálně ti je jedno jestli s váma snídam, nebo hůř jestli vůbec snídam, proto se ptám" otec si povzdechl a o něčem tam začal mluvit. Upřímě jsem nevěděl ani o čem, jednoduše jsem ho ignoroval a věnoval se svojí snídani. Po snídani jsme šli s shotem spátky ke mě.
Jako obvykle se rozvalil na moji postel. Nad tím jsem se trochu uchechtl, a sedl si vedle něho.,, tákže cos mi chtěl říct?"Ohayo
Kapitola u konce a už moc jich nebude. O čem bych měla psat až dopíšu tento příběh? Zase nějakej ship z MHA?
ČTEŠ
Princezna či Princ Tododeku
FantastikTradicí je, že o sedumnáctych narozenin každého z královské rodiny se přichystá ples, ale liší se od všech předchozích. narozdíl od obyčejného plesu jako každý rok, si o sedumnáctych narozeninách musí člen královské rodiny vybrat budoucí manželku, n...