18.konec

471 37 3
                                    

Pohled dekua
Už je čas. Jsem nervózní? Ano, a to dost.
Stál jsem před velkýma pozlacenýma dveřma, po mém boku stojí můj otec, ach jo,jsem kluk. Neměl bych chodit uličkou,né že by mi to vadilo že si beru todorokiho ale i tak.
Otevřeli se dveře a rozezněla hudba.

Pohled shota
Od toho co se stalo, jsem už s otcem nemluvil, doufám že nic neudělá. Otevřeli se dveře a vstoupil tam izuku i s králem. Kdybychom teť byli sami tak ho asi zbaštím. Je rozkošný. Už byl u mě, v tom nás tam nějakej chlap začal oddávat.,, takže se ptám, je někdo proti uzavření tohoto manželského svazku"(Heh já ne ale..) v tom se postavil můj otec,, ano já," a je to v prdeli, mu nestačí že mi kazil každý den v mém životě, on mi prostě musí zkazit i svadbu. Upřeli se na něj všechny zraky a i ten ikukův. Všichni na něj koukali a čekali důvod.,, nedovolím aby si můj syn vzal prince Izuka. 1.je to kluk a za 2. Byli jsme podvedeni král Midoriya a královná nemají dceru ale pouze jednoho syna. Tohle je neodpustitelné takže nesouhlasím s tímto svazkém."

Pohled krále todorokiho (otec od shota)
Sice je pravda že jsou bohatí a mají dobré pozemky ale nechci aby si můj syn vzal kluka z prolhaný rodiny. Byla by to ostuda, a ostatní království nás pomlovali. Všichni na mě nevěřícně čuměli, chtěl jsem jim něco říct ale v tom se postavil ten zrátce.,, ten kdo vám to řekl, lhal proč bych převlíkal svého syna kterého nadevše miluji za princeznu a tak bych mu působil problémy"

Pohled dekua
Už mě to štve hádají se tady jako malí kluci, až budem s Shotem vládnout tak je pošleme na ryby, to už se snad hádat kvůlí kralováni nebudou. Už jsem chtěl na ně zařvát ať přestanou ale Shoto to udělal za mě.,, HEJ!!"doslova tam zařval přes celej sál. Ani se mu nedivím já jsem to chtěl udělat taky. Všichni se na něj podiváli a nastalo naprosté ticho.,, mě je jedno jestli je Izuku holka nebo kluk i tak ho miluji a proto si ho vezmu, ty už mi nebudeš kecat do života je to můj život a taky nechápu proč se na svadbách ptá *máte nějaké námitky...... *""  asi bych měl něco říct,, já si chci taky Shota vzít " shotův otec se nafoukl a odešel. Teť mi vážně připomněl malé dítě. Otočil jsem se zpátky k oddavajicímu a řekl ať pokračuje,, ehm.. Takže.. Jak že vás mám oslovit Inoko nebo jsi vážně izuku." vypadal směšně byl zmatený jako lesní včela,, Izuku" řekl jsem,, dobře tedy Izuku Midoria berete si prince shota todorokího za.........

(hele asi si umíte představit jak to pokračovalo, jsem líná a nechce se mi tady popisovat celou svadbu)

Bylo již po svatebním obřadu a po hostině teť nás už jenom čekalo vyjít na balkon a všem lidem to oznámit. Než jsme vylezli na ten největči balkon v tomhle zámku tak mi moje matka podala korunu byla od mého otce, shoto dostal taky korunu od svého otce. Už jsem neměl na sobě šaty ani paruku a byl oblečený jako princ konečně. Shoto došel ke mě chytl mě za ruku a já jeho. Otevřeli jsme balkonové dveře a vyšli ven. Šlo krásně vydět na nádvoří. Byli tam lidé a čekali na tenhle okamžik. Spustil jako první todoroki.,, od tohoto dne se králoství midoriya a králoství todoroki (kašlu na skloňování) spojili v jedno" jen kývnu a teť pokračují já,, od tohoto dne budeme vládnout spolu jako král a... král?" Nad tím jsem se uchechtl. Nevypadalo to že jim to nějak vadí a všichni zašali tleskat a pískat a všechny možné pazvuky jenom jsem se s todorokim na sebe podívali,, spolu?" usmál se a odpověděl,, spolu" přiblížil se tak že nás dělilo asi pár milimetrů
Políbily jsme se.

KONEC. ne konec,ale začátek.

Otec od izuka: nezájdem na ryby?Otec od shota: neOtec od izuka: ach jo, tak nic

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Otec od izuka: nezájdem na ryby?
Otec od shota: ne
Otec od izuka: ach jo, tak nic

Zdravim
máme tady konec snad se vám to líbilo, přece byl to můj první příběh. Všem kdo to dočetl až do konce moc děkuji.
Už mám první a druhou kapitolu mého nového příběhu. Možná vydám dneska a možná taky ne.

 Princezna či Princ Tododeku Kde žijí příběhy. Začni objevovat