4.kapitola

491 44 7
                                    


Pohled dekua

"Inko Midoriya,, a sakra jsem na řadě. nevěřil jsem že otec použil zrovna toto jméno, ale moc jsem to neřešil, celý napnutý jsem předstoupil před krále a prince, jsem dost nervózní nevim co by mi udělali kdyby zjistili že jsem ve skutečnosti kluk. Je za to trest smrti? Ja nechci umřít, fakt že ne. No ale jsem si docela dost jistý tím co by mi udělal otec. Uklidnil jsem se aspoň trošičku abych mohl plynule mluvit a spustil, "j-jmenuji se Inko Midoriya,, uklonil jsem se, jak to dělali všechny princezny. Princ se na mě lechce usmál a ja usměv oplatil, protože proč né, že?. Král se mě zeptal na par otázek a já na ně nervozně odpovídal. Pak už mě propustili a já se vrátil do davu princezen. oddechl jsem si, jsem vážně rád že mě nepoznali.

Pohled shota

Ta zelenovláska se chovala ze všech těch namyšlených princezen nejnormalněji,Tedy až na to koktáni . Koukl jsem na hodiny a zjistil že právě odbylo 9:30 kukl jsem na otce, ale on vypadal že ví kolik je hodin. vstal ,,takže nám právě odbylo 9:30 a už se představili všichni, takže právě teď započne první tanec" zvedl jsem se a šel najit tu zelenovlásku... Tedy Inku. protože kdybych si měl zatančit s jednou z těch namšlených princezen, tak bych si radči zatančil klidně i s klukem.

Pohled dekua

Viděl jsem, jak princ míří mým směrem a tak jsem znervózněl. Došel k mé maličkosti a uklonil se,, mužu prosit o tanec?"co mi zbíva než si s nim zatančit že? Kdybych odmítl asi by mě otec ukamenoval k smrti " j-jistě,, řekl jsem nejistě, ale to už mě chytl za ruku a mířil do prostředka sálu. Málem jsem se zabil, princ chodí na můj vkus až moc rychle.
Začala hrát hudba,naštěstí pomalá a tak jsem se nemusel bát, že tady budeme lítat z jednoho rohu do druhého, zvedačky, kotrmelce, stojky a tak.
chytil mě kolem pasu a já dal svoji ruku na jeho rameno, on si mě nezapomněl trochu přitáhnout blíž k sobě. Tím trochu pitáhl myslím to že jsme se na sebe nalepení ťelo na tělo a já mohl slyšet jeho tlukot srdce. Cítil jsem jak se trochu červenám bože... Tak trapnéé..... Samozdřejmě jsem se červenál studem. Já nejsem teplý... Nevzruší mě mužské tělo.
Začali jsme tančit, a mezi tim do sálu vstoupili nějací významní dvořane a taky začli tančit s vybranou princeznou.přece tam nebudem tančit jen my.....to bych se pak citil ještě trapněji.

Pohled shouta

Tančili jsme v tichosti, když skončila hudba, Pustil jsem ji, zmínila že se musí jit napít, tak jsem šel s ní když jsme došli k stolu vzala si skleničku šampaňského a napila se. Já se na ní chvilku díval, než se na mě taky podívala a já uhl pohledem. vypadá docela roztomile.
Vrátili jsme se a zase jsme tančili, vlastně jsem celý ten večer na který jsem se tak netěšil tancoval jen s ní a z žádnou jinou. ostatní princezny moly jenom zavídět.

Hoj, nakreslila jsem jak asi vypadali když spolu tančili, a taky jak vypadal.přibližně Izukovy šaty😆(tím myslim ten obrázek na hoře😁)
Jinak doufám že to neni moc nudné a že se vám ten příběh zatim líbi.

 Princezna či Princ Tododeku Kde žijí příběhy. Začni objevovat