7.kapitola

445 37 0
                                    


Pohled dekua

Bylo teprve dopoledne a já už zase vypadal jako princezna, pry si na to mám trochu zvyknout, než pojedem k todorokim na" čaj".
Procházel jsem se po zahradě a mé nohy si začali znova přivykat na ty strašné boty. Po nějaké době jsem slyšel jak na mě volá otec, že už pojedem. Jeli jsme pár desítek minut a už jsem v dáli viděl zámek todorokich a trochu jsem znervózněl. Tohle je prostě špatně, hraju si na někoho kým nejsem. Zrazujeme tak svoje spojence.

Pohled  Shota

Už jsem čekal s otcem v hlavním sále až přijedou, jelikož je venku teplo tak pujdem nejspíš ven do altánku. Viděl jsem jak stráže otevíraj hlavní bránu a vjel do vnitř bledě modrý, zlatem zdobený kočár. Vystoupil jako první král, a za nim hned ta krásna zelenovlasá princezna. Otec si potřásl rukou s otcem princezny, a tím se pozdravili...nejspíš,jejich vstah je divný. Ještě nedávno to byli úhlavní napřátelé co si jdou po krku..... Jaktože už je mír? Kdo prohrál?

Šli jsme rovnou do altánu, tam jsme si sedli k stolu, já si samozdřejmě sedl vedle ni abych byl v její blízkosti a otcové vedle sebe.

Pohled dekua

Seděli jsme vedle sebe v naprosté tichosti.
Otcové tam řešili naš sňatek. Takže si ho vážně vezmu?, no super.
V tom na nás promluvil můj otec,, jděte se projít určitě o sobě moc nevíte, tak se aspoň něco o sobě dozvíte" podíval se na mě a usmál se. On mi to snad děla naschvál.
Poslušně jsme se zvedli a vydali se někam za nim do zahrady.. Procházeli jsme zahradu plnou nádherných, barevných květin v tichosti až do doby než princ Shoto narušil to krásne ticho.
,, em.. Takže... Inko, tak se jmenuješ že ano?"
Je divné když mě oslovuje jako holku, týká mi a ještě k tomu mamčiným jménem. Taky je naprosto ujeté že se budem brát.
,, jo, a ty S-shoto že?"koukl jsem se na něj a snažil se trošku pousmát,, jo" zase bylo asi minutu ticha, myslel jsem si že tím naše konverzace skončila ale nejspíš asi ne, protože Shoto zase začal mluvit,, když jsem byl menší, a byl mír tak jsem jezdíval k vám do zámku na náštěvu za princem Izukem, nevěděl jsem že má sestru"a sakra jak se z toho vymluvím? V životě mě nenapadlo že by si na to pamatoval a tě by to teď a tady vytahoval.
,, n-no vlastně mě m-můj brácha moc nemá rád, p-proto si se mnou moc nehrál, nebo se mnou trávil čas.ja byl-a často ve své komnatě a četl-a si knižky" radči jsem to ještě "potvrdil" úsměvem,bylo ponižující mluvit o sobě v ženském rodě.,,aha, a jak se má?a co děla? ''
Zeptal se mě, a ja se začal potít až na........
,, no má se nejspíš dobře, akorát ho náš milovaný otec nutí do věcí, které by vživotě DOBROVOLNĚ NEDĚLAL! ".

Ahojky🙂
Omlouvám se že včera nevyšla nová kapitola, prostě jsem si řekla že kapitoly budu vydávat každý den kromě pátku,

 Princezna či Princ Tododeku Kde žijí příběhy. Začni objevovat