12.kapitola

405 35 1
                                    

Pohled dekua
Ráno mě vzbudilo světlo které prosvicovalo skrz okno. Chtěl jsem se posadit ale něco mi v tom bránilo, otočil jsem se směrem k shotovi. Vypadal tak roztomile když spal, chvilku jsem se na něj díval ale pak mě to už přestalo bavit a tak jsem jeho ruky opatrně ze mě sundal. Něco zabručel a otočil se na druhou stranu, trochu jsem se musel nad tím pousmat. Převlékl jsem se a odešel z pokoje.

Pohled Shota
Cítil jsem jak Izuku sundal moje ruky ze svého těla, ale nechtělo se mi ještě vstávat.
Po nějaké době jsem vstal ale Izuku už tady nebyl, nechal akorát na stole vzkaz že ma nějakou práci. Chvíli jsem přemýšlel jakou by mohl mit práci ale pak jsem to přesral řešit. Převlékl jsem se, měl jsem docela hlad, tak jsem šel hledat kuchiň kterou jsme včera navštívily. Vypadá že jsem ji našel. Otevřel jsem dveře a překvapilo mě že tam někdo je.
Byl tam ten blonďák ale i nějakej kuchař ten, se na mě podíval a usmál se. Řekl ať si sednu. Seděl jsem na proti blonďáka a on si mě prohlížel a pak spustil,, tákže ty si ten princ co je zasnoubeneý s dekuem jo? ",, jo.... Počkat co? Kdo je deku?"

Pohled bakuga(tohle je jenom vyjimka😆)
Takže on o tom neví.? Tak mu to  povime, jsem zvědav jak na to bude reagovat. Sice je to dost hnusné ale aspoň to bude zajmavé.,, takže ty o tom neviš? " zeptal jsem se toho půlence.,, o čem nevim? Řekni mi to"
,, To že princ izuku žádnou sestru nemá"
,, cože?!"
V tom do kuchyně vlítl kirishima a říkal ať okamžitě jdu s nim. Zvedl jsem se a odešel.fakt lepší načasování si vybrat nemohl.

Pohled shota
Nechápal jsem co mi tady ten blonďák právě teť řekl ale já to podle mě i tušil. V tom do kuchyně hině přišel rudovlasý rytíř a pověděl že ten blonďák ma okamžitě jít snim on se zvedl a bezeslova odešel s tím rudovlasým klukem.

Když jsem dosnídal tak jsem si to mířil splátky do Izukovy komnaty a přemýšlel jsem. Chci být s Izukem? Mám to někomu říct?mam mu říct že to vím? V tom mě z myšlenek vytrhl nějakeý konorný.,, vy jste princ shoto? "ptal se mě a já přikývl,, žádá si vás král(zní divně😂) ohledně toho že přilel váš otec" jen jsem přikývl a šel s ním.

Přesně 400 slov. Dobrý ne?😂

 Princezna či Princ Tododeku Kde žijí příběhy. Začni objevovat