2.kapitola

527 41 2
                                    

Den plesu....
Pohled shota

Už od rána co jsem vstal, tak se kolem mě pořád motali služebné, jedna mě česala, druhá mi podávala oblečení, další mě zkrášlovala pudrem a dalšíma těma blbostmama, kterým se normálně vyhýbam, ale dneska
jelikož mám narozeniny, a otec pozval všechny bohaté zdůrazňuji BOHATÉ princezny, jsem se tomu nevyhnul.   V zámku se chystal ples, všude pobíhalo služebnictvo a věšelo všelijaké výzdoby, chystali stoly, na které následně kuchaři postaví jídlo s pitím.

Poté co jsem byl "zkrášlen", jsem nenapadně zmizel z zámku a šel do zahrady. Moje nejoblíbenější místo, je tu klid. Sedl jsem si do altánku, obrostlém rudými růžemi, zavřel oči a zaposlouchal se do zpěvu ptáčků.... Jestli bude moje princezna ukecaná tak ji zavřu v pokoji do šatníku, a schovám se tady.

Pohled dekua

Byl jsem zamčený ve své komnatě, otec si asi myslel že zdrhnu. Což bych asi aji udělal. v tom momentu kdy jsem přemýšlel nad taktickým útěkem někdo zaklepal na dveře a nasledně odemykl. do pokoje vešel jako první můj otec a za nim nějaké služky. On to s tím plesem myslel asi vážně. "tady ho máte je celý váš, udělejte z něj tu nejkrásnější princeznu pod sluncem a měsícem,, a sakra, pomyslel jsem si. Nestačil jsem nic řict a už kolem mě lítaly služebné, s takovými tyrkysovími šatami a nevyhnul jsem se ani pudru a pěkně barevným a výrazným stínům. dokonce mám pocit, že mam i něco čemu řekli oční linky. Na závěr mi dali paruku, stejné barvy mých vlasů a donutili mě si vzít i kotníkolamy, tedy boty na potpatku. Stejně nechápu proč, když jsem ty šaty mněl až k zemi. málem jsem si zlomil nohy když jsem se v nich poprvé prošel.
Nakonec se na mě všechny podívali, a jednohlasně řekli že je to dokonalé. Podíval se na mě otec a jen souhlasil s tím že mě nikdo nepozná, no super takže si budu doopravdy hrát na princeznu. Ještě jsem koukl do zrcadla a pak jen poslušně jak otec nakázal, vyšel ven, kde už čekal pozlacený kočár který byl tažen čtyřmi černými koňmi, kočí mi otevřel dvířka a já společně s králem nastoupil.Kdyby mě jen viděla matka ta by se ale tvářila, teď když nad tím tak přemýšlím ví o tom vůbec?

Okej snad se vám to zatim líbí
A znova se omlouvam za chyby😂😁

 Princezna či Princ Tododeku Kde žijí příběhy. Začni objevovat