Pohled dekua
Ráno jsem se vzbudil docela dost brzy a tak jsem se oblékl a šel do kuchyně, docela dost často sem chodim.
"dobré ráno princi,, ozve se hlavní kuchař a usměje se" dobré ráno,, odpovím a sednu si ke betelnému, dřevěnému stolu co tam mají. Když v tom do kuchině vejde blonďák a sedne si naproti mě. Jmenuje se katsuki bakugo ale ja mu říkam kacchan už od nepaměti. jelikož je to syn hlavního kuchaře(ja vim, je to dost divné😅) tak se známe už od malička. teď dělá zkoušky na rytíře a já si tady hraju na princeznu no super.,, tak co? jak pak se měla princezna na plese?nestatil jsi skleněný střevíček?"zasmál se" hej,,
Kouknu se něj, vraždivým pohledem a on se znova zasměje, vidím mu na očích, jak rád mě otravuje a uráží mě. kuchař nam na stůl dal snídani a s radostí jsme se do ní pustili.Pohled shota
Bylo ráno a já se rozhodl že po snídani půjdu na projížďku. Posnídal jsem a oznámil jsem nějakému komornému co jsem potkal na chodbě že se jdu projet, přece jenom by bylo divné kdybych se jen tak vypařil a nikomu nic neřekl. Osedlal jsem si svého bělouše a vyjel, opustil jsem vesničku a zámek. Projel jsem les a zastavil jsem až na hranici tohoto a sousedního králoství, kochal jsem se přírodou a užíval si svobody. Po nějaké té době jsem se vrátil na zámek a otec mi oznámil jednu zásadní věc.
Pohled dekua
Šel jsem za otcem do jeho komnaty, protože mi chtěl něco oznámit. Celkem jsem se bál....
Zaťukal jsem,, vstupte" vešel jsem dovnitř a uviděl jsem otce jak stojí u okna a kouká se ven. Automaticky jsem šel za nim a postavil se vedle něho, stáli jsme tam asi jednu minutu ticha a on pak začal mluvit,, dostali jsme dopis a v něm bylo napsáno že jsme pozvani na čaj k tomu šedivému staroušovi"
Jako kdyby on byl něco jiného, řekl jsem si.
,, to znamená že si mě princ vybral?" řekl jsem docela otráveně,,vypadá to tak" odpověděl. Vypadá že jde všechno podle jeho plánu, když si něco umine tak to musi dostat.,,kdy? "zeptal jsem se ho, abych se mohl psychicky připravit na to že si zase budu hrát na princeznu a fyzicky připravit moje nohy na bolest z bot.,,zítra odpoledne,,řekl jakoby se nechumelilo,, cože!?"
Vykulil jsem oči...
ČTEŠ
Princezna či Princ Tododeku
FantasiTradicí je, že o sedumnáctych narozenin každého z královské rodiny se přichystá ples, ale liší se od všech předchozích. narozdíl od obyčejného plesu jako každý rok, si o sedumnáctych narozeninách musí člen královské rodiny vybrat budoucí manželku, n...