Part 2

43 6 0
                                    



Seti me se kad otople noći. Kada te u prolazu sve podseti na nas. Klupe, park i sve ulice. Kada onako, tek kroz šapat budeš čuo naš smeh u vetru. Pred očima ti se javlja slika i kao da ti se sve dešava sada, ovog trenutka. Seti se da si ispred moje kuće, na onoj klupici proveo najlepše vreme. Ja ću ti mahnuti, srcem. U prolazu ću te pogledati, noge će mi zaklecati, srce će mi zatreperiti, ali ja ću uspeti da izustim samo to formalno 'ćao'. 

Oči ne smem da pogledam, jer znam da ću se izgubiti u njima i zaboraviti kako se zovem. A grlimo se pogledima, gorimo jedno za drugim, ponašamo se kao da se ne poznajemo. Samo kada bismo zgazili taj svoj ponos, taj ego. Ponovo bismo goreli od ljubavi i ponovo bismo bili najlepši par. Par kome svi zavide. Ti si mi u venama, tečeš poput slatkog otrova, koji me u isto vreme ubija i održava u životu. Moja zavist, moj porok. Pesma u grudima i inspiracija da postignem sve što želim  u životu. 

Moja snaga da se suprotstavim i divovima i svim izazovima. Da na kraju dana, dođem tebi u zagrljaj, u svoj dom. Tamo gde mi je srce, gde mi je duša. Meni pripada samo moje telo. U tebi živi moja duša i kuca moje srce.  Kada me spomenu u tvom prisustvu, nasmeši se, da mi popraviš dan kada čujem za to. Ja tebi uvek poželim laku noć, srcem te zagrlim i ne puštam te. Tako je svake noći. Zajedno zaspimo i zajedno se budimo. 

I danas si meni, sve. Moj dečak mili, mekih obraza i smešnog, ali previše primamljivog hoda. Osmeh koji iznova  i iznova pali vatru u mom srcu. Zadrhtalo mi je srce na pomisao tebe u mom naručju. Samo da te držim i gledam kako spavaš, da ne zaspim, jer se plašim da ću da se probudim.  Šaljem ti večeras poljubac, i jedno češkanje po kosi. Još uvek je hladno, pa se obuci toplije. Stavi kapu koja ti toliko lepo stoji, i smej se. Sad će proleće, sad će ptice šaputati ponovo o posvađanim, a toliko zaljubljenim dušama. Smešno koliko se dve budale vole i koliko se inate. Još nešto bih da ti kažem. Niko i ništa nije jače od nas dvoje. Znam da i ti to osećaš. Osetićeš ponovo kada te sve bude, još više, podsećalo na mene. Voliš me. Ostvarićemo sve naše snove. Već jesmo. Naše vreme dolazi, ponovo. Ovog puta nije pogrešno.


Ovom kratkom porukom, želim samo da ti kažem:

I večeras te volim. 

Tvoja

Poruke koje ti nikada neću poslatiTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon