Part 7

19 2 0
                                    


Hej,

Od našeg poslednjeg susreta prošlo je dosta, a ipak, kao da je bilo juče. I dalje osećam tvoj zagrljaj, tvoj parfem... Čujem tvoj osmeh koji mi odzvanja u glavi svakog dana od jutra do mraka. Iako sam ja rekla da ne želim da se viđam više sa tobom, jer ti ni sam ne znaš šta ćeš sa sobom, zaista se u meni ništa nije promenilo. Ne daj da te ubedi moja 'ravnodušnost', jer sam se ja borila svim snagama sa sobom da ne pokleknem, da ti ne kažem da te volim, da ti ne stisnem obraze, izljubim te...Zar stvarno misliš da mogu naći nekoga i voleti kao tebe? Bleso, da samo znaš koliko nema mesta ni za koga u mom srcu, osim za tebe. Možda mi svi ljudi pametuju i govore kako sam glupa, ovakva onakva, glupa sam samo zato što ja verujem u to da me voliš. Stalo ti je. Nije to ljubav kao nekada i nije kao moja prema tebi ali je konačno ima. Misliš da to nisam osetila kada sam odlazila pa si stao ispred mene, bledog pogleda i upitao: "Mogu li samo da te zagrlim bar?"

Osetilo se i kada si me stisnuo uz sebe i ljubio u rame. Hej, ja ne znam šta te sprečava i čega se bojiš, ali ja znam da si tu. Možda si odlazio tu i tamo, fizički, ali se nikad zapravo nismo razdvojili. Uvek mogu da osetim tvoj zagrljaj, tvoj poljubac, čujem tvoj osmeh. To je nešto uz šta se budim i uz šta ležem. Stvarno te laže ko god ti kaže da te ne volim više. A probala sam druge usne, probala sam da te prebolim, ali uzalud. Niko nije ti, ničiji zagrljaj nije moj dom. Ničiji osmeh u meni ne budi onaj neki osećaj neopisive sreće. Tako da bih mogla da vrištim od sreće samo kada se nasmeješ. Zato, nema potrebe da budeš ljubomoran. Moje srce je i dalje kod tebe baš onako kako smo se dogovorili. Briga me šta drugi kažu, briga me za sve. Dok god vidim to nešto u tvojim očima, koliko god puta se ja razočarala i rastužila jer nismo ni na nebu ni na zemlji, ja ostajem tu. Da te gledam iz daleka, da te tiho, a opet toliko glasno volim. Da ti budem vetar u leđa i kada nisi svestan toga. Možda ćeš se u naljutiti na mene, jer ovi što bi da su na tvom mestu pričaju svašta, ali ukoliko samo kažeš, ma trepneš, eto mene da ti pokažem kako se i koliko voli. Kako se gine za ljubav, za jedne smeđe oči i najlepši osmeh. Ne silazi mi sa uma. Srećan si jer te neko tamo iza ćoška voli tako glasno, a tako tiho. Neko ko bi život svoj dao za tebe.

Laku noć, večeras lepo spavaj, vidimo se u snovima.
Do skorog viđenja, ćelavi.

I večeras te volim,
Tvoja

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 02, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Poruke koje ti nikada neću poslatiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin