Part 4

30 5 0
                                    


Hej mili dečače,


lepo je ponovo videti te smeđe oči. Čuti taj osmeh. Osetiti taj dodir. Ali drugačije je nešto, drugačiji si ti. Ponovo znam da se iskreno smeješ, da ti je lepo sa mnom. Da ne žuriš kući, da ti se ne beži. Držim te u zagrljaju i osetim tu povezanost srcima. Lepi moj dečače, opet te držim u naručju, češkam po glavi i udišem taj parfem koji toliko obožavam. Volim te poruke za dobro jutro, kojih, priznaću, dugo nije bilo. Te tvoje oči, ponovo sijaju kada gledaju u mene. Mogu da te zagrlim, da te izljubim po celom licu, a da se ne buniš. Zagrliš me i stisneš toliko, da pomislim da mi je nestao sav vazduh iz pluća. Ti, mili, srce mi zaigra svaki put kada se tako lepo nasmeješ. Kada te zagrlim, svakog puta se ponovo zaljubim. Volim da te gledam kako se nasloniš da čuješ kako mi srce lupa. Kada se zagledaš u mene i samo se nasmeješ. Volim što sada teramo inat na drugačiji način. Što brineš o meni i interesuje te kako sam provela dan.

Ti si moja mirna luka, mesto gde mi je srce i duša. Poslao mi te Bog, da naučim kako se voli, kako se gubi, kako se pati i kako se bori za ljubav. Kako ljubav traje, istim intenzitetom godinama. Nikada nije počela da bledi. Postajala je jača svaki put kad sam te videla. Ti mi pomažeš da budem bolja verzija sebe. Da volim sebe, da volim tebe i da se borim. Srećna sam što si baš ti moja prva i prava ljubav. Ti, debeli, smešnog hoda. Ti, koji grliš najjače i ljubiš najslađe. Ti koji si večno dete, koji voliš da se maziš i da osetiš da si voljen. Pazi, ja ću jako da te volim. Toliko jako da neće smeti niko više da te voli. Sebična sam kada si ti u pitanju, jer ne želim da iko oseti ovakvu ljubav prema tebi kakvu ja osećam. Ti si moja beba i moje zlato. Uvek bio moja patnja i moja životna vatra. Jedva čekam da te vidim opet, jedva čekam da mogu da te volim svom snagom i da ti pokažem koliko si nekome bitan. Danas mi je suza krenula, ne brini nije od tuge. Osetila sam zabrinutost u tonu kada si me pitao što plačem i onda me zagrlio. Ja bez tebe mogu, ali ne želim. Sa tobom imam krila i ne bojim se ničega. Volim te koliko i tvoje premekane obraze koje sam danas slobodno mogla da štipnem, a da se ne uplašim reakcije.


Hvala ti što si mi danas grejao ruku jer je napolju hladno.

I večeras te još više volim,

Tvoja.

Poruke koje ti nikada neću poslatiOù les histoires vivent. Découvrez maintenant