bölüm11

12 5 1
                                    

Ekmeleddin bey: Günaydııınnn 7.20

Deniz: gün mü aymış? 7.25

Ekmeleddin bey: uyandıysan aymış demektir

Deniz: yiaaa

Ekmeleddin bey: diyerek klişeye girmiycem tabiki (görüldü)+ ( bu mesaj silindi)

Deniz: gördüm ben göreceğimi nere siliyon, hadi yallah arabistana eşek seni

...Bu kişiyi engellediniz...

Ekmeleddin bey: aha ayvayı yedik sabah sabah afiyet olsun(gönderilemedi)

//////////////////////////////////////////

''bugün çarşamba mıymış''

hakana günaydın bakışımı atıp çubuk krakerden bir ısırık aldım, bugün matematik sınavı olmuştuk canan karısı öğrencileri iki gruba ayırıp bir grubu ilk ders, ikinci grubu da 2. ders sınav yapıyordu tabi bu sırada diğerleri bahçede geziniyordu. bu sınav şaşırmış olacak ki beşimizi de aynı gruba koymuştu ve biz sınavları olmuş bahçedeki çardaklar da pinekliyorduk (donuyorduk)

''Eee nolmuş evet''

hakan toprağa karşı derin bir nefes alıp omzunu sıktı ''canım kardeşim bu akşam telafi maçı var ya hani, geçen hafta kavga çıkmıştı iptal olmuştu hani sonra bu akşama ayarlamıştık hani''

toprak aydınlanma yaşamış gibi ağzını 180 derece açıp ''hassiktir doğruuu''

senaya bir bakış atıp elimle 3 den geriye sayma hareketi yaptım anlamış olacak ki kafasını sallayıp 1 e kadar gelmemi bekledi

''bizde gelebilir miyiz''

''bizde gelebilir miyiz''  + yavru köpek bakışı

toprak saçımı hafif çekip ''geçen geldiğinde olanları unutma hanımefendi''

somurttum ve kafamı başka tarafa çevirdim. o sırada hakan konuştu ''oğlum bırak sanki gelme deyince gelmeyecekler. aynı halı saha, aynı mekan eğer gizlice gelmezlerse benim adım da hakan değil'' hafiften sırıttım.

ondan sonra bulut omzuma kolunu koydu vee ''bırak gelsinler. yine yavşaklık yaparsa yine döveriz kardeşimiz değil mi oğlum''

''heeeey biz aynı yaştay-'' 

''hayır aynı yaşta değiliz deniz'' kollarımı önümde bağlayıp meşhur somurtmama geri döndüm.

''sen niye o gün adama daldın? iki dakika başka tarafa dönüyoruz bir bakıyorum bulutla ozan kavgaya girmiş deniz başlarında izliyor. hayır niye hep aynı sahne?''

yeminle bu çoçuğun beyninden şüphe duyuyorum. ben mi girseydim ozanla kavgaya? ben onun saçını çekerdim, o benimkini çekerdi ellerimizle birbirimizin eline vururduk hayal edince komik durdu sanki.

''denize sarılıyordu piç'' 

toprak biranda ayaklanıp ''ben niye görmedim laan. şimdi mi gidip dövsem acaba? evet evet''

o hareketlenince çekip yerine oturttuk. büvşş yavaş oğlum çomar

o sırada senay bir saattir söylemek istediğimi söyledi ''ya ben üşüdüm, kantine mi gitsek? bilmem farkında mısınız ama kışa yaklaşıyoruz ve biz dışarı da salak gibi oturuyoruz susayım dedim ama yook ben gidiyorum''

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 03, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MESAFE\\ YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin