5. bölüm

11 4 10
                                    

Bana sırtı dönük olan silüet arkasını dönünce gördüğüm tanıdık yüz daha da şaşırmama sebep oldu.

"Hakan?"

Gülümseyip yanıma yaklaştı "selam"

Bende gülümseyip "selam da... ne işin var burada hem de bu saatte?"

Biraz düşünüp cevap verdi " Ş-şey ya ben eve gidiyordum. evet evet eve gidiyordum"

Tek kaşımı kaldırıp "sizin eviniz buralarda mı? Ne zaman göstereceksiniz bana, merak ettim bak şimdi"

Kahkaha atıp "kapımız size her zaman açık pamuk şeker hanım." Durdu ardından devam etti "yarın toprağa söyle de okul çıkışı bize gelin"

Tamam anlamında başımı sallayıp veda ettim ardından yine parmak ucumda içeri geçip odama çıktım

Hayret nasıl oldu da kimseye fark ettirmeden ajanlık yaptım? FBI çağırır yakında

Boş ver deniz sen tıkınmaya bak kızım, canım lahmacunum ile yatağıma oturdum.

Sonra gece karabasanla savaşmak istemediğim için kalkıp koltuğa oturdum.  şimdi yatağa dökerim falan filan durduk yere çarpılmaya gerek yok

●●●●

"Ya hadi anlat!"

"Deniz kanka aşk olsun ya!"

"Bak beni dinlemiyor bile!"

Allahım sabır.

Çok sabır.

Nerden buldu bu kız beni?

"Senay, canım arkadaşım bak şuan anlatmak istemiyorum zorlama"

Kantinde oturmuş mal mal senayı dinliyordum.

Gerizekalı hâlâ bulut ve hakanı nerden tanıdığımı soruyordu

"Ya deniz, hadi bak zaten dün gece uyuyamadım meraktan"

Ona tip tip baksam da vazgeçmeyip yavru köpek bakışı atıyordu

Pekii. Deniz beyaz bayrak çekti arkadaşlar

"Şimdi beni iyi dinle yoksa bir daha anlatmam"

Merakla bana daha çok yaklaşıp başını salladı

"Hakan bizim ilk ve orta okuldan en yakın arkadaşımız hatta komşumuz bile diyebilirim arada bir sokak falan var, bulut ise...."

"Evet bulut ise ne?"

Duraksayıp devam ettim "bulut ise bizim yan komşumuzun oğlu ve biz birbirmizi pek sevmeyiz ben küçükken mahalledeki tek çocuk O diye arkadaşlık kurmak istemiştim ama sonuç olarak hep dışlanmıştım çünkü o zamanlar kendine kapanık bir çocuktu... daha doğrusu ben öyle sanıyordum. Oysaki bir sürü arkadaşı varmış, yani sadece beni istememiş anlayacağın"

"Vay bee, olaya gel"

''ha birde biz bununla da aynı sınıftaydık. benim hiç arkadaşım yoktu o zamanlar tabi abim ve hakan dışında, sebebini ise çok sonradan öğrendim bulutun beni onlara karşı doldurup kötülemesiymiş. amacını da hiç bir zaman anlamadım zaten.. birde yapmadığı kalmadı şerefsizin, bir gün annemler onlar falan sahile inmiştik annemler önden giderken ben arkada deniz kabuğu topluyordum velettim daha, bu arkamdan gelip beni denize itmesin mi birde utanmadan ''deniz,denize aittir'' diyip gitmişti. offf neyse ya bu da benim için çocukluk travması gibi bir şey anlatınca komik ve saçma geliyor biliyorum ama bir de o zaman ki küçük kıza anlat bunu, bu yüzdeeeen bulut is my enemy''

MESAFE\\ YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin