''anlatman gereken çok çok çok önemli şeyi dinliyorum evet?''
cips ve çikolatalrımın iki saniye de içinden geçmiş olan senaya baktım. yok arkadaş kocası bunu doyuramaz evlenmesin bu
''ne?''
senay yatakta oturur pozisyona geçip ''pazar keyfimi yarıda kesip anlatman gereken çok önemli bir şey olduğunu ve size gelmem gerektiğini söyledin ya safkoloz''
anonimden bahsedecektim, başta erken söylemediğim için trip yiyecektim ama sonra kıyamazdı bana ''benim anonimim var'' senay jeton düşmediği için bir süre aval aval bakındı ardından aydınlanma yaşamış gibi ağzını açıp ''kitaplardaki a-aşık olan yakışıklı anonimlerden mi ağağağ... boş ver biri sana fake atıyordur bu muydu söyleyeceğin?''
evet arkadaşlar insanın hevesi nasıl söndürülür buyurun. başta sevinçle nasıl bağırarak konuştu sonunu neye bağladı. camdan fırlatıcam haberi yok kızın
sinirle alnıma vurup telefonumu aradım ''bize denk gelir mi kızım öyle seven insan? kitaplar da olur anca fazla ümitlenme derim'' senay ın teselli veren ve çok işime yarayan (!) cümlesini takmadan telefonumu açıp ona uzattım
///////////
''kanka anonimin var'' hadi ya ciddi misin? bak şu işe
senay şokunu atlatamamış olacak ki henüz trip atmamış- ''kaç gün olmuş konuşalı ve ben bugün öğreniyorum öyle mi? güzel çook güzel''
''önce bir emin olmak istedim şaka falan olmadığından'' senay telefonu geri bana uzatıp ''nasıl emin oldun peki?''
ona cuma günü olanları anlatırken tekrar bir şoka girip yatağa uzanıp tavanla bakıştı ''vay anasını kendimi watty kızı gibi hissediyorum. enişte hızlı çıktı hiç ağırdan alalım diyen yok ohh''
kafasına bir tane çakıp ''ne eniştesi ln''
bana gerizekalı,aptal,cahil, bakışını yollarken ''iyi misin deniz? çocuğa sadece umut verip konuşup bırakacak mısın?''
dudaklarımı dişleyip bende yanına uzandım ardından o kafama çaktı bir tane ''çocuk çok masum lan, var ya bu çocuğun sevgisini harcarsan Allah belamı versin gelişine bir koyarım dünyamı durdu dersin'' sesini daha normal düzeye getirip tekrar konuştu ''eğer bununla evlenmezsen bekar kalırsın sen bekar, anca benim çocuklarımı seversin 30 lu yaşlarında''
hah salak sanki kendisinin sevgilisi var da konuşuyor. hem tabi ki öyle bir şey yapmayacaktım ama yeni birini sevmek... zor olacağa benziyor
''ayrıca bu çocuğu bulmak çok basit, uğraşsak kısa sürede buluruz'' yav he he bakışımı atarken sinirle doğruldu ''var mısın iddasına buluruz diyorsam bulunur''
o kendi kendine konuşurken birden telefonum titredi
Ekmeleddin bey: