Evin kapısı açılır ve Hadise evden çıkar.Murat'ın heyecandan eli ayağı titriyordur.Murat arabadan inerek Hadise'ye doğru yürür.
Murat:Çok güzelsin!
Hadise:Teşekkür ederim sende baya karizmatik olmuşsun.(gülümser)
Murat:E senin yanında sönük kalmamak için der yüzünde çarpık bir gülümsemeyle.
Sessizlik olur.O sırada Hadise Murat'ı süzüyordur.Aşık olmuş,ilk günki düşüncelerinden eser yoktu.Aslında ne kadar güzel gözleri vardı.O yüzündeki çarpık gülümseme ne kadarda güzeldi.Murat ona daha ilk günden beri sırılsıklam aşıktı.O sarı saçları,hokka gibi burnu bu ne güzellikte ya!Sessizliği Murat bozar.
Murat:Arabaya geçelim istersen?
Hadise:Olur zaten çok üşüdüm
Murat:E o zaman bayanlar önden hanfendi
Hadise:Ooo teşekkürler beyfendi ne kadar naziksiniz (kahkaha atar)
Murat:Aman efenim o sizin nazikliğiniz
Şakalaşıp arabaya doğru yürürler.Murat atik davranıp Hadise'nin kapısını açar.
Hadise:Teşekkür ederim.
Muratda arabasına binip kontağı çalıştırır.Kontağı çalıştırmasıyla müzik birden açılıverir.
Murat:Müzik dinlemeyi severmisin?
Hadise:Unuttun galiba Murat benim işimin bir parçası bu!
Murat:Doğru!Kusura bakma ben çok heyecanlıyım yani ilk defa senin gibi biriyle yemeğe çıkıyorum.
Hadise:Benim gibi derken?Nasıl bişeymiş o ?
Murat:Yani güzel,başarılı,çekici
Hadise:(kahkaha atar)Bence abartıyosun.Eee nereye götürüyorsun beni?
Murat:İşte buraya der ve arabayı restaurantın önüne çeker.
Arabadan inip onları karşılayan görevliye doğru yanyana yürürler.
Görevli:Hoşgeldiniz Murat Bey!Size şurayı ayırdık diyerek restaurantın en güzel masasına götürür onları.Murat centilmenlik yaparak Hadise'nin sandalyesini çeker ve oturtur.Muratta karşısına geçerek oturur.
Hadise:Sık gelirmisin buraya?
Murat:Yaniii Amerika'ya gitmeden önce her haftasonu burda ailecek yemek yerdik.Babamla amcamlar çok sever burayı hem nezih hem basından uzak
Hadise:Evet sitenin içinde olması çok güzel sen bu sitede oturuyordun değil mi?
Murat:Evet evet burası siteden çok küçük bir kasaba gibidir.Kulüb deriz biz buraya.
Hadise:Güzelmiş.Ayrıca bu gece magazincilere yakalanmadığımız için çok memnunum.
Murat:Rahat ol burda magazinci falan olmaz sen niye magazincierden bu kadar çekiniyorsun ki?
Hadise:Ya bir bilgileri olmadan sevgili olarak yazıyorlar.Belki ben arkadaşımla yemeğe geldim.
Murat:E yazsınlar nolucak bizim çevremiz bildikten sonra...
Hadise:Ya olur mu canım hem senin açındanda ailen ne düşünür?
Murat:Benim için hiiiç problem değil senin gibi güzel bir kadınla beraber bilsinler beni der ve çapkın bir gülümseme atar.Hadise çok utanmıştır sonuçta sevdiği adamdı karşısındaki.
Murat:Annene çok düşkünmüşsün?
Hadise:Evet öyle de sen bunları nereden biliyorsun?
Murat:Hmmm biraz röportjlardan biraz katıldığın tv programlarından.
Hadise:Bu kadar kısa sürede bu kadar iyi bilgi hayret valla
Murat:Aslında süre kısa değildi 2009'dan beri diyelim.
Hadise:Eurovision zamanlarından?
Murat:Evet ben sana ulaşmaya çok çalıştım ama sonra Sinan'la çıktığını öğrenince bıraktım peşini
Hadise:Çok ilginçsin e peki niye bıraktın peşimi?
Murat:Çünkü Sinan benim okul arkadaşımdı.
Hadise:Sende mi güzel sanatlar mezunusun!?
Murat:Yan flüt piyano hemde
Hadise:Vaaovv çok güzel peki iyi anlaşırmıydınız Sinanla?
Murat:Hemde en iyi arkadaşımdı sonra o söz yazarlığına başladı biraz biraz açıldı aramız.
Hadise:E niye biz ayrıldıktan sonra ulaşmaya çalışmadın?
Murat:Aslında 2 sebebi vardı birincisi Amerika'daydım cesaret edemedim,ikincisi e yakın arkadaşımın sevgilisiydin ama şimdi iyice düşününce artık hiçbir şey umrumda değil!Seni seviyorum! der ve ellerini tutar.Hadise ne diyeceğini şaşırmıştır.
Murat:Bişey söylemiycekmisin?
Hadise:........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK BU MUDUR?
RomanceBir yanda tanınmış varlıklı bir ailenin Çerkes kökenli tek oğlu,bir yanda Avrupa'da büyümüş ve seksi popstarın sevgisi.Herşeye rağmen birbirlerine kavuşabilecekler mi? TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜDÜR.