"ÇIKIN DIŞARI BOŞALTIN BU ODAYI!" Bina bu sesle yıkılıyordu resmen Murat kontrolünü kaybetmişti.6 aydan beri içinee attığı şeyleri kusma vakti gelmişti artık.Acun ve çalışanlar odayı boşaltmışlardı.Odada sadece Murat ve Hadise vardı.
Murat:Nasıl yaptın bunu ya nasıl?!Nasıl oynadın duygularımla nasıl çekip gidebildin hemde bir başkası için!Hiç sevmedin mi beni hiç mi he hiç miiii?!
Hadise'nin gözleri dolmuştur,cevap veremiyordur.Sadece ağzında birşeyler geveliyordu.
Murat:Sevdim lan seni sevdim.O piç için bırakıp gittin beni değdimi?Allah belanızı versin ikinizinde acımadın mı he acımadın mı?O kim be o kimdi?Sevebildimi benim kadar?
Hadise:Murat nolur yeter artık
Murat:Nesi yeter ya nesi yeter ?
Hadise:Sevdim ben senı,hâla seiyorumda.
Murat:Nasıl bi sevgiydi peki bu aldatılıpda terk edilen bişemiydi?Senin sevgi anlayışın bu mu?Hadise:Bak Murat lütfen ben senin şirketinde çalışıyorum artık daha sık görşcez.Ben bu olayı bitirdim sende bitir artık!
Murat anlamıştı artık,onun gözünde bir değeri yoktu.Düzelmesi gerekiyordu.Sakinleşip dışarıdakileri içeri aldı.Herkes yerlerine oturup O Ses Türkiye'nin gelecek sezon anlaşmaları yapılmıştır.Şirketten çıkıp arabaya binince telefon çaldı.Arayan Taner'di,Murat'ın iki eli kanda olsa bile kuzenlerinin telefonlarını açardı.
Taner:AliiiyoMurat:Nerelerdesiniz Mrs.Boz?
Taner:Ne sen sooor ne ben söyliyim
Murat:O kadar vahm mi durumumuz?
Taner:Bilmiyorum sen soyle bu yollardan sende geçtin
Murat:Bence hiç evlenme en rahatı en nefisi bekarlık
Taner:Beni kararımdan sen bile döndüremezsin.
Murat:Ben sana söyledim Porsche'n benden
Taner:Abi ya bırak!
Taner:Murat? Muraaat?
Tam o sırada bir çarpışma sesi gelir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK BU MUDUR?
RomantizmBir yanda tanınmış varlıklı bir ailenin Çerkes kökenli tek oğlu,bir yanda Avrupa'da büyümüş ve seksi popstarın sevgisi.Herşeye rağmen birbirlerine kavuşabilecekler mi? TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜDÜR.