8.BÖLÜM

1K 33 16
                                    

Hadise Murat'a o kadar çok kızgındır ki telefonda ağlamaktan dedikleri anlaşılmıyordur.
Murat:Hadise noluyo niye canım demiycem?
Hadise:Gazetelere bak istersen yada İnternet'e heryerde siz varsınız.Bana dün gece gelip seni seviyorum dedin sabah nişanlınla kahvaltıya çıkıyorsun.Bu nasıl bir özgüven ya?!
Murat:Hadise 1 dakika der ve hemen tabletten habere bakar.Haberde Murat'la Seda'nın mekanda otururken fotoğrafları vardır.
-HABER-
Boz Holding Yönetim Kurulu Başkanı Cafer Boz'un oğlu ve Acunn Medya ortaklarından Murat Boz Boğaz'da nişanlısı Seda Alagöz'le kahvaltı yaparken hayli keyifliydi.Yaza düğünleri olduğu konuşulan çift etraftakilere aldırmadan birbirlerine öpücükler yağdırdı.
Murat bu habere çok şaşırmıştım hızlıca "Allah Kahretsin" diyerek tabletin kapağını hızlıca kapatır.
Murat telefona dönerek
Murat:Ya sandığın gibi değil gerçekten açıklayabilirim.
Hadise:Açıklanıcak hiç birşey yok!Ya nişanlıymışsın ve bunu benden sakladın!Nişanlına çok üzülüyorum.
Murat:Bak açıklama yapmama izin versen sende anlayacaksın.Geliyim birer kahve içelim anlatayım herşeyi rica ediyorum.
Hadise:Murat yüzünü bile görmek istemiyorum! Der ve telefonu suratına kapatır.
Murat bu üzüntüyle yukarıya Taner'in odasına çıkmaya niyetlenir.Hızlıca merdivenleri çıkmaya başlar ve bağırır;
Murat:TANER! TANER!
Taner yattığı yerden fırlayıp;
Taner:Noluyo lan öküz gibi anırıyosun.
Murat:Sen geç dalganı oğlum Hadise öğrenmiş nişanlı olduğumu!
Taner:Nerden öğrenmiş peki?
Murat:Nerden olucak gazeteden
Taner:Çok büyük sıçtın.
Murat:Saçmalama!Oğlum ben ayrılıcam bu kızdan
Taner:Dur babamı arayalım.
Murat:Taner,delirtme beni oğlum Barış amcam napabilir ki!
Taner:Murat babamın yapamayacağı iş yok bilmiyormuş gibi konuşma!
Taner Barış'ı arar.Bir kaç kez çaldırır duymaz,tam telefonu kapatacakken açar.
Barış:Efendim oğlum?
Taner:Baba çok fena sıkıştık galiba
Barış:Niye nolu babacım?
Taner:Murat'la Seda'nın haberleri çıktı.Hadise'de görmüş.Murat'la görüşmek istemediğini söylemiş.
Barış:Eyvah eyvah! Bir planınız varmı gençler?
Taner:Olsa seni ararmıydık?
Barış:Aklımda bişiler var Acun'da burda şirkete gelin?
Taner:Hangisine?
Barış:Medyaya
Taner:Tamam.
Barış:Dikkatli gelin Mecnun'ada söyle arabayı hızlı kullanmasın insan gibi gelin uçak gibi değil tamam mı babacım?
Taner:Hahahahaha tamam baba söylerim der ve telefonu kapatır.
Murat:Biz burda neyle uğraşıyoruz adam neyle uğraşıyo? Ne gülüyorsun oğlum?
Taner:Babamın sana selamı var diyorum ve susuyorum.
Murat:Anladım insan gibi gelin diyor dimi?
Taner:Sence?
Murat:Nerdelermiş?
Taner:Medya'da
Murat'la Taner arabaya binip yola koyulurlar.O sırada Hadiselerin evinde matem havası gibi bi hava vardır.Hadise yatağında sırtı kapıya dönük bir şekilde sessizce oturuyordur.Hülya kapıyı açar ve içeri girer.
Hülya:Canım
Hadise:Hülya beni kandırdı resmen diyip Hülya'ya sarılıp ağlamaya başlar.O sırada Derya girer içeri.
Derya:Ayy Hadise hâlamı ağlıyorsun?Bırak ya ne güzel işte bi yalancıdan kurtuldun.
Hülya:Doğru söylüyor adam olsaydı zaten gelip açık açık söylerdi.der ve üçü bir birine sarılır.
Murat'la Taner şirkete gelmiş Acun'un odasına girmek üzerelerdi ki yeni sekreterinin sesiyle durdu.
Şebnem:Buyrun?
Taner:Acun beye geldik.
Şebnem:Yalnız randevu almadan giremezsiniz kendisi zaten şu anda burada yok çekimlere gitti.
Murat:Sen yeni misin?Acun'un yeğeniyiz biz çekilde geçelim.
Şebnem:Efendim kendisi şu an burada yok.
Murat:Yav Ablacım yeğeniyiz dedik ya çekil gel beraber gidelim istersen içeri bu şirketin ortağıyım ben istediğim gibide girip çıkarım amcamın odasına içerde olduğunuda biliyorum diyip Acun'un odasına girer sekreterde onlarla beraber girer.
Acun:Ooo Hoşgeldiniz beyler.
Taner:Amca yeni aldığın çalışanlara bizi tanıtırmısın artık sokmuyordu içeri hanımefendi?
Acun:Tamam tamam neyse tanışmış oldunuz zaten Şebnem sen çıkabilirsin.
Murat:Sonunda be deyip toplantı masasına oturur.Diğerleride arkasından gelir.
Taner:Baba aklımda birşey var demiştin.
Barış:Evet var.Acun sen bir davet vericekdin ya onu öne çekelim biraz mesela bu hafta sonu.O davete Hadise'yide çağırsan jürin olarak.
Acun:Güzel fikir olur yapalım.
Murat:Siz varya bitanesiniz siz bitanesiniz!
Gülüşürler sıkı bir hazırlık içine girerler.Cuma Akşamı Murat takımlarını giymiş davet alanında gözü kapıdadır.Yanına Taner yaklaşır.
Taner:Mecnun gözün yollarda kaldı bakıyorum.
Murat:Dalga geçmeden duramıyorsun dimi?
Taner:Huyum kurusun.
Murat:Hadise'yle konuştuktan sonra babamlada konuşulan iş ciddiye binsin beklemek istemiyorum.
Taner:Oooo senin gözün aşktan kararmış baban seni keser
Murat:Keserse kessin!
Taner:Oğlum evlatlıktan reddeder.
Murat:O kadar da değil ama yaparsa yapsın.Ben vazgeçmiyorum!
Taner:Sen benle lafa daldın ama geldi Çoktan git hemen yanına
Murat Hadise'nin yanına koşarak gider.Herkes onlara bakıyodur.Hadise birşey diyemez.
Murat:...........

AŞK BU MUDUR?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin