Murat sabah erkenden kalkıp hazırlanmaya başlar.Aylar sonra ilk defa şirkete gidip toplantıya katılacaktır.Derya'yla evlendiğinden beri şirkete uğramamış bütün vaktini gitarıyla geçiriyordu.Eşi Derya bu durumdan son derece rahatsızdı.Tamam sahip olabieceği herşeye sahipti;yakışıklı ve karizmatık bir koca,zengin bir hayat herşey çok güzeldi ilk 2 ay ama daha sonra herşey berbat olmaya başlamıştı Murat onunla ilgilenmiyor sürekli gitarıyla ilgileniyor ve arkadaşlarıyla dışardaydı.Artık daha az konuşup daha az sevişiyorlardı hemen hemen Murat ona elini bile sürmüyordu.Bu durum ağırına gidiyor olmalı ki gece Muratla konuşmak için kendini hazırladı ama Murat'ın sabah toplantıya gideceğinden diğer durumlar gibi haberi yoktu.Murat ilk önce banyoya girip güzel bir duş alıp,aynada saçlarını fön makinesiyle şekil verip dişlerini fırçalamaya koyuldu.Murat tüm bunları yaparken Derya mışıl mışıl uyuyordu.Murat takımını giyip arabasına doğru yola koyuldu.Hadise'yle ayrıldıklarından beri hiç bu arabayı kullanmamıştı(medyada).Şaşıracaksınız ama arabada müzik dinlemeyi bırakmıştı artık.Arabanın koltuğuna rahatça yerleşti.Gözü yan koltuğa gitti ama artık o yoktu.Çok sevdiği sevgilisi onu terk edip gitmişti 6 ay önce ne yaptıysa ne ettiyse dindirememişti içindeki bu yangını.Ama biliyordu Allah içine verdiği bu yangını söndürmesinede yardımcı olurdu ama zamanı vardı.Belkide hiç sönmeyecekti bu yangını alev alev yanacak onuda hayallerinide yakacaktı bu yangın.Eli müzikçalara gitti.O müzikçaların üstünde Hadise'nin güzel ince uzun parmakları,düzgün kesilmiş manikürlü tırnakları gezinmişti.Buna rağmen geçmişi unutmak için bastı ekrana açtı en güzel üstadlardan birini Murat'ın yaralarına derman olan bir kaç şarkıcı vardı onlardan birisi ise Kayahan'dı."Seni versinler ellere beni vursunlar,Sana sevdanın yolları bana kurşunlar!"Bu şarkı durumu zaten özetliyordu.Belki Murat kendini vuramamıştı ama içindekilerin çoğu ölmüştü zaten.Şarkıyı son ses açıp yola koyuldu.Rumelihisar'ının o uzun yolları kısacık gelmeye başladı.Hüzün tünellerinde yolculuk yapan Murat sonunda varmıştı şirkete.Medya toplantısı vardı.Medya'nın olduğu bina Boz Holding gibi gösterişli bir bina değildi.Boz Holding 3070 odalı olmasına rağmen burada sadece 40 oda vardı.Daha samimi bir yerdi.Murat buradaki odasına uğramayalı çok olmuştu.Kapıyı tıklayıp girdi içeriye girmesiyle içindeki ümitler yeniden yeşerdi.Gül yüzlü,saman saçlı,pamuk tenli sevgilisini görmüştü.Aslında gelmesi bir ihtimaldi hatta mucize gibiydi turne arasında ama konu aşk olunca tesadüflerde kaçınılmaz oluyor.Hadise'ye doğru bir adım attı.Kalp ritmiyle adımları aynı sesleri çıkarmaya başlayınca buydu aşkın asıl adı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK BU MUDUR?
RomanceBir yanda tanınmış varlıklı bir ailenin Çerkes kökenli tek oğlu,bir yanda Avrupa'da büyümüş ve seksi popstarın sevgisi.Herşeye rağmen birbirlerine kavuşabilecekler mi? TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜDÜR.