Hadise birşey söyleyemez donar kalır tamam Murat ı seviyordu ama bu kadar çabuk olmalımıydı herşey?
Murat:Hadise tekrar soruyorum bişey demiycekmisin?
Murat'ın morali bozulmuştur.Bir cevap vermediğine göre Hadise onu sevmiyordur.
Hadise:Murat...
Murat:Ya tamam özür dilerim cevap vermek zorunda değilsin.
Hadise:Murat bana biraz zaman verirsen eğer daha sağlıklı düşünürüm.Yeni bir ilişkiye hazırmıyım bilmiyorum.
Murat:Hadise bak gerçekten bir cevap vermek zorunda değilsin.
Hadise Muratın elini tutarak;
Hadise:Anla beni canım senle ilgili değil bana sadece zaman ver tamam?
Murat:Tamam der ve birbirlerine gülümserler.Tüm bunları konuşurlarken yemekleri soğumuştur.
Murat:Hadise yemeğini pek beğenmedin heralde sen hadi kalk gidiyoruz
Hadise:Nereye ya?
Murat:Geel sen der ve restauranttan dışarı çıkarlar.Murat Hadise'yi kolundan çekiştire çekiştire götürüyordu.
Hadise:Araban bu tarafta Muraaad!
Murat:Bırak sen arabayııı!
Murat Hadise'yi sitenin sahiline götürür.
Hadise:Ya ne kadar güzelmiş burasıııı
Murat:Dimi?Ben Amerika'ya gitmeden önce yalnız kalmak istediğim zaman hep buraya gelirdim.
Hadise:Sen sitenin dışına pek çıkmıyosun galiba?
Murat:Yok yani çıkarım ama arkadaşlarım burada e buradada barlar cafeler var birde şimdi sitenin dışına çıktığım zaman magazincilerden bunalıyorum.
Hadise:E ünlü bir ailenin oğlu olmak kolay değil.
Murat:Hemde hiç değil bazen çok sıkılıyorum.Amerikadayken çok rahattım mesela dayımın yanında kalıyordum orda zaten tanımıyolar tek tük tanıyan çıkıyordu.Buraya geldim yine başladı aynı şeyler ama bazen de seviyorum gurur duyuyorum böyle bir ailenin en küçük oğlu olmaktan hoşuma gidiyor.
Hadise:Şaşırdım daha önce hiç böyle düşüneni görmemiştim.Benim aklımda birşey var en son ne zaman sevgilin oldu?
Murat:2009 dan beriii olmadı galiba
Hadise:Nİye?
Aslında Hadise biliyordur nedenini nedeni oydu.Ama bir kez de ağzından duymak istedi.
Murat:E senin yüzünden.Saplantı haline geldin bende başka kızlara bile güzel diyemez oldum varsa sen yoksa sen!
Hadise:Sana inanmıyorum ya gerçekten inanamıyorum.
Murat:Kızdın mı!? der heyecan ve korkuyla.
Hadise:Haayır sadece şaşırdım çok değişik birisin daha önce senin gibi bir erkek görmedim.
Murat:Heh doğal tabi benim gibisini bulamazsın der ve gülüşürler.
Hadise:Ailenle aran nasıl?Çok vakit geçirirmisin onlarla?
Murat:Delimisin annemin günlerine falan katılırım,babam amcamlar falan haftasonu maç izleriz muhakkak.Annemin arkadaşları bayılır bana kadın muhabbeti falan yaparız :D
Hadise:Bayağı kadın muhabbeti?
Murat:Aynen öyle der ve rüzgar esmeye başlar.
Murat:Üşüdün mü?
Hadise:Yoo çok değil.
Murat:Valla senden hiç ayrılmak istemiyorum ama evine bırakayım seni sonra Hülya çok kızar bana.
Hadise:(kahkaha atar)Ne güzel muhabbet ediyoduk bende seni çözüyodum yavaş yavaş.
Murat:Daha çok muhabbet edicez sen benim teklifimi kabul etsende etmesende peşindeyim bırakmam :)
Hadise:Hımmm kurtuluş yok yani?
Murat:Aynen öyle.Hadi bakalım der ve Hadiseyi oturdukları kumun üzerinden kaldırır ve arabaya götürür.Arabaya bindiklerinde Murat kısık sesle Mustafa Ceceli'nin Şeker şarkısını açar ve yolda hiç konuşmadan Hadise'nin evinin önüne gelirler.
Hadise:Teşekkürler!
Murat:Rica ederim unutma konuştuklarımızı ben seninleyim hep bırakmayada niyetim yok!
Hadise:Peeki tamam iyi geceler o zaman!
Murat:İyi geceler rüyanda inşallah beni görürsün :D
Hadise kahkaha atar ve arabadan iner evine doğru yürür.Evine girdiğinde Murat arabayı çalıştırır ve evine sürer.
Hadise eve geldiğinde kendi odasının kapısını açar açmaz şok olur.Pencereden Hadise'nin geldiğini gören Hülya ve Derya ondan önce onu odasında bekliyolardır.
Derya:Hadise hemen anlatmaya başlıyosun.
Hülya:Evet dinliyoruz.Yüzünde güller açtığına göre iyi geçmiş.
Hadise:Yaa çok değişik bir çocuk.2009'dan beri bana aşıkmış biliyomusunuz işin ilginç tarafı 2009'dan beri hiç bir kızla birlikte olamamış.
Derya:Oha e peki şimdiye kadar niye sana söylememiş bunu?
Hadise:O zaman ben Sinanla çıkıyordum ya Sinan bunun çok yakın arkadaşıymış okuldan arkadaşının sevgilisini sevdi demesinler diye susmuş.
Hülya:Siz ayrıldıktan sonra niye gelmemiş?
Hadise:Amerika'ya gitmiş o sırada dayısının yanına utanmış sonra söyleyememiş.
Derya:Ay çok iyi bence.
Hülya:Öylede Hadise sen ne düşünüyosun bu konuda?
Hadise:.........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK BU MUDUR?
Roman d'amourBir yanda tanınmış varlıklı bir ailenin Çerkes kökenli tek oğlu,bir yanda Avrupa'da büyümüş ve seksi popstarın sevgisi.Herşeye rağmen birbirlerine kavuşabilecekler mi? TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜDÜR.