Arkadaşlar bölümü beğendiyseniz lütfen paylaşmayı ve yıldız atmayı unutmayın. Yeni bölümler genellikle cuma-cumartesi günlerinde gelicektir eğer Twitter hesabımı takip ederseniz (miravaronova) ordan hangi gün atıcağımı vs duyuruyorum. İyi okumalar...🌸
Salonda yankılanan çığlıkların arasına şimdi ambulans sireni de eklenmişti. Herkes başıma toplanmış bekliyordu. Serkan'ın sıcacık kolları arasındaydık. Ben ve bebeğimiz...
Acil yardım ekipleri geldi. Beni sedyeye koydular şimdi ambulansa taşıyorlardı. Halamın ağlarken ellerimden tuttuğunu hissedebiliyordum.
"Eda'cım merak etme iyi olacaksın."
"Dada'm biz yanındayız."
Herkes arabalara binmeye başladı. Ambulansı takip ediyorlardı. Aydan Hanıma da haber verilmişti. Yani tüm çevrem benim arkamdan hastaneye koşuyordu.
Hastaneye vardık. Ambulansın kapısı açıldı o sırada da Serkanlar ve halamlar arabadan iniyordu. Sedyeyle hastanenin acil kısmına giriş yapmıştık. Halamlar hızla giden sedyeye yetişmiş ellerimden tutuyorlardı. Bense sayıklıyordum.
"Hayır gidemezsin, lütfen beni bırakma..."
Sedyenin diğer yanında duran Serkan da olanları anlamak için sorarcasına halama bakıyordu. Hızla sürülen sedyenin arkasından Fifi, Melo, Ceren ve arkalarından da Engin, Pırıl ve diğerleri bizi takip ediyorlardı.
Beni ayrı bir odaya aldılar. Serkanlar arkamdan gelmeye çalışırlarken
"Beyefendi lütfen buraya siz giremezsiniz."
"Ama-"
"Yakını mısınız?"
"Ben-"
Duraksadı Serkan. Arkadan halam çıktı.
"Halasıyım."
"Bilmemiz gereken ciddi bir rahatsızlığı var mı?"
"Rahatsızlığı yok ama ......... kendisi hamile. Yak-yaklaşık 2 buçuk aylık."
Serkan donakalmıştı. Arkadaki herkes gibi. Serkan bakışlarını halama doğru çevirdi. Halam bir süre ona baktıktan sonra yürümeye başladı. Serkan kendini iyi hissetmiyordu. Kalbini tuttu nefes almakta zorlandı.
"Serkan!"
"Serkan abi iyi misin?"
Engin ve Ferit Serkan'ın koluna girdi. Serkan'ın gözlerinin önünden kesit kesit unuttuğu anılardan belli belirsiz geçiyordu.
"Gel otur şöyle"
Aydan da Serkan'ın yanına gelmişti. Oğluna sarıldı ve ağlamaya başladı.
"Anne ben niye hatırlayamıyorum ve şimdi bir de bebek"
Bir of çekmişti.
"Oğlummmm"
Aydan öyle diyince Serkan'ın birden aklına Selin'in de hamile olduğu geldi. Çok büyük bir çıkmaza girmişti. O sırada onlara yaklaşan Selin
"Serkan iyi misin? Ne oldu?"
Aydan sinir olmuş bir şekilde
"Serkan baba oluyor, Eda hamile."
Selin şaşırmış bir ifadeyle
"Ne?"
Ve Serkan'a söylemesi için baskıcı bir ifade attı.
"Anne sana söylemem gereken bir şey var"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remember Us
RomanceSerkan hafızasını kaybettikten sonra 2 ay boyunca Selin'le Slovenya'da kaldıktan sonra Türkiye'ye döner. Son 1 yılını hatırlamayan Serkan bununla birlikte Eda'yı ve aşklarını da hatırlamamaktadır. Döndükten birkaç gün sonra Serkan'ın Selin'e evlenme...