Sabahın erken saatleriydi. Uyanmıştım. Halam ve kızlar odadaki kanepelerde birbirlerine yaslanmış uyuyorlardı.
Uyandığımı gören halam yanıma geldi
"İyisin demi Eda'cım?"
"İyiyim hala da siz keşke eve gitseydiniz yani gerek yoktu tüm gece burda kalmanıza"
"Biz seni bırakır mıyız?"
Yavaşça yanıma oturdu. Ellerimi ellerinin içine aldı.
"Her şey çok güzel olucak sen merak etme"
Kızlar da uyanmışlardı.
"Edaa"
Yanıma gelip hepsi nasıl olduğumu soruyorlardı.
"Kızlar ben iyiyim"
Biraz sohbet ettik. Uykumuz iyice açılmıştı. O sırada içeriye doktor girdi:
"Bu gün nasılsınız Eda Hanım?"
"Daha iyiyim."
"Evet öyle görünüyorsunuz, test sonuçlarınızda da bir sakınca görünmüyor. Dilerseniz bu gün taburcu olabilirsiniz."
Gerçekten artık burdan bir daha gelmemek üzere çıkmak istiyordum. Son yaşananlardan sonra bu duvarlar üstüme üstüme gelmeye devam ediyordu.
"Sevindim ben de size onu soracaktım. Teşekkürler"
Doktor odadan çıktı. Halam:
"Eda'cım bak çok güçsüz kaldın bari kahvaltı etmeden çıkma"
"Tamam hala"
Fifi ve Melo simit, peynir, çay vs almak için odadan çıkmaya koyuldular. Bu sırada da halam ve Ceren eşyaları topluyorlardı.
Fifi ve Melo koridordan geçerken, koltukta yarı uyuklayan Serkan'ı gördüler. Tüm gece burda mı kalmıştı gerçekten vay canına. Yorgun ve bitkin görünüyordu. O sırada karşıdan Selin gelmeye başladı. Fifi ve Melo ordan uzaklaşırken Selin Serkan'ı uyandırıyordu.
"Serkan"
"Serkan"
Serkan birden uyandı.
"Ah Selin sen mi geldin?"
Figen ve Melo kantine varmışlardı. Birkaç simit, peynir ve reçel alıyorlardı. Çayın demlenmesini beklerlerken:
"Figen acaba çikolata da mı alsaydık belki yer"
"Bilmiyorum isti-"
"Noldu sen nereye bakıyorsun?"
Figen kara gözlerini dikmiş girişe doğru bakıyordu.
"Şşşşt Melo, o gelen Selin'in annesi değil mi?"
Melek de kafasını aniden onun baktığı yöne doğru çevirdi.
"Valla o!"
Neden gelmişti acaba? Bunu öğrenmenin tek bir yolu vardı.
"Melo sen çayları alıp gelirsin, ben bu kadının arkasından gideyim, ne alaka yani burda olması?"
"Tamam sen git ben gelirim arkadan"
Fifi hemen hızlı adımlarla kadının arkasından gitmeye başladı. Kadın üst kata çıkmaya başlamıştı. Eda'nın olduğu kata. Fifi iyice şüphelenmişti. Ne için gelmişti ki. Eda'yla ne alakası vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remember Us
RomanceSerkan hafızasını kaybettikten sonra 2 ay boyunca Selin'le Slovenya'da kaldıktan sonra Türkiye'ye döner. Son 1 yılını hatırlamayan Serkan bununla birlikte Eda'yı ve aşklarını da hatırlamamaktadır. Döndükten birkaç gün sonra Serkan'ın Selin'e evlenme...