Bize doğru yaklaşıyordu. Gelen halamdı.
"Eda ne işin var senin burda?"
"Hala benim Serkanla konuşmam lazım"
Halam kolumdan tuttu. Serkan olanları anlamaya çalışıyordu.
"Eda daha dün hastaneden çıktın ve doktor istirahat etmen gerektiğini söyledi. Ama sen dışarılarda geziyorsun"
"Hala Serkan'la konuşmam lazım çok kısa konuşayım sen git hadi"
Halam sinirlenmeye başlamıştı ne de olsa benim için endişeleniyordu. Ona söylemeden gizlice evden çıkmıştım. O da büyük ihtimalle odama bana bir şey sormak için girdiğinde gittiğimi fark etmişti.
"Hadi Eda gidiyoruz"
"Hala ama-"
Taksiye doğru yürüyorduk. Serkan neler olduğunu anlayamamış öylece kalakalmıştı. Halam beni taksiye bindirdi ve evin yolunu tuttuk.
Eve vardığımızda halamın benimle büyük bir konuşma yapacağını anlamıştım. Ama bu kadar büyük olabileceğini tahmin edememiştim.
"Geç otur halacım"
Biraz olsun sakinleşmişti.
"Eda seninle konuşmam lazım"
"Söyle hala"
dedim sitemli bir şekilde.
"Eda doktor stresten ve üzüntüden uzak durman gerektiğini ve gerekmedikçe yatağından çıkmamanı söyledi biliyorsun demi?"
"Hala ben-"
"Eda sen, sen hiç bir şeyi önemsemiyorsun ki? Artık daha dikkatli olman lazım riskli bir dönemdesin."
"Ben Serkan'la konuşup ona Selin'in hamileliğinin sahte olduğunu söyleyecektim sadece."
"Sonra ne olacaktı? Serkan seni hatırlayıp sarılacak mıydınız Eda?
Sence de biraz fazla umutlanmıyor musun?
Artık biraz gerçekçi ve akılcı düşünmen lazım benim güzel kızım."
Halamın ağzından dökülenler acıydı ama işin kötü yanı gerçekti de. Bu süreçte hep Serkan'ın hafızasının geri geleceğini düşünmüştüm. Yapmadığım kalmamıştı. Ama işe yaramıyordu işte. Halam bunları söyledikten sonra duraksadı ve üzüldü.
"Bak Eda kendine dikkat etmen lazım. Kendine bakman lazım."
Gerçekten de Serkan'ın derdine düşmüş başka hiç bir şeyi umursamıyordum.
"Çünkü bunu yapmak zorundasın eğer yapmazsan haksızlık etmiş olursun. O da seninle beraber. Sen ne hissedersen onu hissediyor."
Odada sessizlik hakimdi şimdi. Ellerimi karnıma götürdüm. Halam benim ne düşündüğümü merak edercesine gözlerime baktı.
"Haklısın hala"
dedim çaresizce...
"Bak Eda sen çok güçlü bir kadınsın."
*****************************************
Yatağıma uzandım. Halam birden gözümüzün önünde olan ama artık fark bile etmediğimiz gerçekleri yüzümüze vurmuştu resmen.
Serkanı çok seviyordum. Her şeyden çok... Ama o beni hatırlamadıktan sonra ne olabilirdi ki? Gene aylarca bu döngünün içinde sıkışıp kalacaktım. Ve olan bize olacaktı. Ona bunu yapamazdım. Ona en çok sarılmam gereken dönemde onu da üzüp kahredemezdim. Kaldı ki bu onun hayatını tehlikeye atmak demekti...
Kararımı vermiştim. Bu bir haftanın sonunda kendimi toparladığımda Serkan'a Selin hakkındaki gerçeği söyleyecektim. Eğer bir şey değişmezse de...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remember Us
RomanceSerkan hafızasını kaybettikten sonra 2 ay boyunca Selin'le Slovenya'da kaldıktan sonra Türkiye'ye döner. Son 1 yılını hatırlamayan Serkan bununla birlikte Eda'yı ve aşklarını da hatırlamamaktadır. Döndükten birkaç gün sonra Serkan'ın Selin'e evlenme...