You and I del 33

94 0 0
                                    

Dnpow: Federico var blitt 2 mnd. Jeg, Alex og ungene skulle dra til California. Når vi kom fram. Jeg og Alex hadde kjøpt hus i California. Det første vi gjorde var å gå på shopping. Jeg kjøpt meg en Micheal kors klokke og Louis Vuiton veske. Isabell kjøpt bikini fra forever 21. Jeg var også på Victoria secret siden jeg er jo engelen til Victoria secret. Min gode venn av engelene til Victoria secret er  Candice . Isabelle var model for Victoria secret pink. Isabell var model for abercombie and fitch. Isabell hadde fått seg en kjæreste på jobbe og han heter Austin. 
Isabellspow: jeg har fått meg en kjæreste på jobben min som heter Austin. jeg jobber som model på Abercombie and Fitch. Austin er veldig kjekk han er 4 cm høyere enn meg han har sixpack. Han har blå øyne og brunt hår. Han er fra London. Han er 21 år. Og han bor i California men han og jeg har flyttet sammen til Australia. . Jeg og Austin har vært sammen i 2 år. Men jeg har ikke fortellt det til noen når jeg og Austin ble sammen. Austin sa han skulle ta meg med ut når jeg kommer hjem til Australia. Jeg kjøpte noen sko fra Nike til Austin. Også kjøpte jeg en gave til jenta mi. Jeg og Austin var blitt foreldre. Mamma var veldig stolt over å være bestemor.
Alexspow: for en måned siden ble jeg bestefar til en liten jente med navn Michelle. Hun er så søt. Hun heter det samme som min datter . Jeg tenkte å kjøpe en gave til den lille jenta. Jeg kjøpt noen baby uggs.

You and IWhere stories live. Discover now