You and I del 1

500 5 1
                                    

You and I del 1
Mitt navn er DN og er 18 år og er fra Trondheim   i Norge   . Æ har tre søstre som heter Victoria, Zara og Jessica. Æ bor i Miami i USA . Min mor kommer fra Norge, mens min far kommer fra New York . Æ og mine bestevenner Lene,Chloe,Emilie,Charlotte og Marie bruker å reise til Florida når vi skal på reiser.
Æ går 3 året på musikklinje på High School æ er artist æ er ikke den eneste artist som bor i Miami kjæresten min er også artist . Kjæresten min er Marcus Gunnarsen og vi har vært sammen siden barnehagen.
Æ og Marcus er mye å reise sammen. Når æ reiser kjøper æ en gave til Marcus . Jeg er bare så glad for at vi fant hverandre. Kunne ikke hatt en bedre kjæreste enn han og han er min første kjæreste. .
Æ reiste en gang veldig langt fra Marcus å da savnet æ de kyssene han ga meg. Uten han hadde æ ikke klart meg. Han er der for meg hele tiden. Han hjelper meg mye med å skrive sanger. De fleste sangene æ har skrevet er om meg og Marcus . Marcus  skrev en sang til meg og den heter first kiss  . Han er bare verdens søteste kjæreste som æ elsker så høyt.
Marcuspow: DN er verdens beste kjæreste og min første og æ elsker henne så høyt. Hun hjelper meg alltid. Hun har skrevet sanger til meg det er så søtt av henne. Æ har skrev en sang til henne som heter First kiss .Æ elsker å synge den til henne når hun er trist hun blir bare så glad.
Kunne ikke hatt noen bedre kjæreste enn henne. Hun er så pen og søt. Hadde ikke klart meg uten henne.

You and IWhere stories live. Discover now