You and I del 19.
Jeg var glad for at jeg fikk dra hjem med babyene mine. Alex var sykt stolt av å være far til tre. Alex hadde fortellt fansen hans at han hadde giftet seg med meg. Jeg tok bilde av babyene mine og la det ut på insta å skrev i am so lucky with my babies. Når vi kom hjem ble vi møtt på av Alisa, foreldrene til Alex og mine . Alisa var blitt tante til tvillinger. Jeg lott Alisa få holde tvillingene. Jeg gikk bort til Isabell å løftet henne å lott henne hilse på sin lillebror og lillesøster. Isabell var så søt når hun hilste på sin lillesøster Isabella. Alex var ikke helt fornøyd at jeg kalte gutten Leon ,Alex synes jeg burde kalt babyen Alexandru Jr siden da er han oppkalt etter faren. Men det er ikke forseint å endre navnet til babyen. Jeg sa til de andre at gutten het Alexandru Jr og da smiler Alex og moren min og foreldrene til Alex kom mot oss å ga oss en klem. Jenten skulle egentlig hete Isabelle men det er ikke forseint å endre så hun heter Isabelle. Tre år senere jeg og Alex har 8 unger nå vi har Isabell, Alexandru Jr, Isabelle, Sander, Michelle, Victoria, Alicia og babyen som ikke er født enda som skal hete Leah. Jeg og Alex var blitt 25 år. Jeg hadde fått meg en jobb som model på abercombie og VS. Alex hadde kommet ut med en ny sang med bandet som het You and Me. Alex hadde skrevet den til babyen i magen min og meg. Jeg elsket Alex av alt på jord. Jeg har vært sammen med Alex i 5 år.