You and I del 18
Jeg hadde fått vite hos legen at babyene kan bli født tidligere enn terminen. Jeg har termin den 1. Februar og Alex og jeg gleder oss til å bli foreldre igjen. Alex hadde kjøpt to babysenger til babyene. Zara hadde kjøpt babyklær til tvillingene. Alex hadde planlagt at vi skulle gifte oss den 20. April på bursdagen til Alex. Jeg og Zara skulle på shopping vi gikk inn på en brudekjolebutikk. Jeg prøvde brudekjoler. Jeg fant den perfekte brudekjolen. Jeg kjøpte den å så fant jeg en tiara og sko. Når vi var ferdig dro vi hjem. Jeg gjemte kjolen i skapet mitt så Alex ikke skulle se den. Jeg og lille babyen min Isabell dro på café med pappaen hennes. Jeg og Alex bestilte Toast å til lille babyen min bestilte jeg mini Toast. Når vi var ferdig tok jeg å la Isabell oppi bæreselen jeg hadde. Jeg hadde kjøpt tvillingvogn til tvillingene. Alex var gått en plass men jeg fikk vite at jeg skulle gå hjem siden det var hemmelig. Jeg gikk til bussen å da dro jeg hjem når jeg kom hjem sa Zara at jeg må holde øynene lukket jeg gjorde det å så ble jeg ført til et rom på rommet var det en prest og alle vennene mine. Alex sto der i dress jeg gikk opp på rommet å skiftet til kjolen min. Jeg gikk ned å faren min følgte meg til Alex. Faren min tok hånden min å kysset den før Alex tok hånden min så begynte presten å snakke. DN DE tar du Alexandru Gros Grindvoll som står ved din side til din ektemann ja det vil jeg sa jeg. Da spør jeg deg Alexandru Gros Grindvoll tar du DN DE til din ektefelle. Ja det vil jeg sa Alex. Da kan du kysse bruden Alex lente seg mot meg å kysset meg endelig var vi mann og kone. Foreldrene til Alex var der dem kom å gratulerte oss.Alexspow: endelig fikk jeg min vakre DN som min kone. Jeg har skrevet en tale til henne. Jeg gleder meg til å bli far til babyene i magen hennes.
DNpow: endelig er Alex bare min. Tenk at han er mannen min. Å
Snart blir jeg mamma igjen til babyene. Og så blir jeg 19 år. lurte meg litt når han sa vi skulle gifte oss på bursdagen Hannes. Jeg ,Alex og Zara og gjestene så på fyrverkeriet å når klokken var tolv kysset Alex meg jeg , Alex og Isabell skulle legge oss kjente jeg noe våt i sengen og da så jeg det vannet hadde gått jeg ba Zara kjøre meg
På sykehuset sa vi fødende 18 år. Dem ga meg et rom. Jeg lå i sykehussengen. Alex holdt Hånden min. Det kom en lege inn å han sa jeg kunne begynne å presse jeg gjorde
Som han sa. Så hørte jeg to babygråt å dem sa gratulere det ble en gutt og en jente. Han ga meg babyene mine . Gutten min het Leon mens jenta mi het Isabella.