You and I del 24

101 1 1
                                    

You and I del 24.
Isabellspow: jeg har begynt på skolen her i Norge i fem dager. Jeg har allerede blitt kjent med mange på skolen men den jeg henger mest med er Alexander. Alexander er en veldig snill gutt han holder meg med selskap. Alexander er blitt min guttebestevenn. Min jentebestevenn heter Camilla å hun går på skolen min i Australia. Min lillesøster Victoria går også på skole her.

Victoriaspow: jeg har begynt på skole her i Trondheim. Jeg har blitt kjent med en veldig kjekk gutt som heter Justin men han er like gammel som Isabell. Justin å jeg har vært mye sammen han har faktisk sakt at han liker meg men jeg kan ikke bli
Sammen med han får jeg bor jo i Australia. Min bestevenn i Australia heter Sarah.

Dnpow: jeg får tilbringe mye tid med min mann å barna mine. Men jeg savner Australia. Jeg fyller 35 til neste år. Jeg og Alex  har vært gift i 10 år. Babyene mine har blitt 7 uker gammel. Jeg og Alex  bestemte oss får å dra hjem tidlig så pakket vi tingene våre å så kjørte Tina oss på flyplassen. Isabell satt med Victoria å Isabelle. Alex  satt med meg og trillingene. Alexandru Jr satt med Sander og Leah. Leah var blitt 8 år. Når vi landet på flyplassen i Australia så ble vi hentet av Julia. Når vi kom hjem så hadde Julia passet på hunden vår Austin. Julia hadde kjøpt en gave til trillingene. Hun hadde kjøpt trillingvogn til dem. Jeg og Alex hadde bestemt oss får å ha en konkurranse om hvem som kan lage verdens beste kake. Isabell har snart bursdag da fyller hun 16 år. Tenk at jenta mi er blitt så stor.
Isabellspow: om tre dager blir jeg endelig 16 år. Mamma to år eldre enn meg når hun giftet seg med pappa .
Alexspow: tenk at eldste jenta mi blir 16 år hun var to år yngre enn meg å Dn når vi giftet oss.

Mer kommer i morgen

You and IWhere stories live. Discover now