You and i del 22

118 2 1
                                    

You and I del 22.
Isabellspow: jeg hadde 8 søsken snart for jeg to til. Mamma er gravid med tvillinger. Mamma giftet seg når hun var 18 år og pappa var 18 år .

DNpow: Jeg hadde gått gravid med tvillingene i 9 mnd så kjente jeg vannet gikk, så da ringte jeg til sykehuset og ba dem komme å hente meg siden Alex var på turne med gutta. Når jeg kom på sykehuset spurte jeg om jeg kunne få ringe faren til babyene. Jeg ringte Alex og sa babyene kommer. Alex spurte om babyene skulle bli født når han ikke var hjemme. Jeg fikk et rom og da kom legene inn å sa fødselen var i gang så hørte jeg tre babygråt og da sa legen gratulere det ble trillinger tre jenter. Med navn Charlotte, Johanne og Emily. Legen banket på døren å sa noen vil besøke meg når jeg så hvem det var så ble jeg glad. Alex og barna mine var kommet på besøk. Isabell kom mot meg å gratulerte meg for at jeg var blitt mor igjen hun var blitt storesøster til trillinger. Alex kom mot meg å ga meg et kyss. Alex fikk holde Emily. Jeg ga Isabell fikk holde Johanne. Jeg hadde permisjon fra skolen så Isabell hadde fått en privatlærer til jeg er tilbake på jobb. Jeg og Alex hadde mange Babyvogn etter alle babyene jeg har fått som er blitt store. Jeg og Alex hadde bestemt at når babyene var blitt 4 uker gammel så skal vi dra på besøk til foreldrene til Alex i Rennebu. Jeg og Alex hadde bestilt billetter til alle ungene. Når jeg og Alex satt på flyet Så ser alle sånn på meg å alle spør om det er mine barn jeg sier ja.

Del 23 kommer på fredag eller litt senere

You and IWhere stories live. Discover now