You and I del 26

98 2 1
                                    

You and I del 26.
Isabellspow: endelig er jeg blitt 16 år. Har ventet på dette lenge ble født 5.12 klokken 13:36 pappa ble også født samme tid som meg. Mamma og pappa kom på rommet mitt med søskene mine. Mamma hadde kjøpt en kake på bakeriet med bilde av meg når jeg ble født. Victoria kom mot meg å ga meg en tråd som jeg skulle følge til gaven. Når tråden begynte å bli mindre. Så når enden av tråen sluttet, sto jeg i garasjen å da så jeg en hvitt Audi. Pappa sa den var til meg så jeg kan kjøre hvor jeg vil. Jeg har faktisk lappen men jeg kan ikke ha noen i bilen med meg før jeg er 18. Mamma hadde også en gave til meg hun ga meg den. Og da så jeg en Micheal Kors Klokke og Louis Vuiton veske. Jeg klemte mamma å sa takk. Så ga Victoria meg en gave og det var en Victoria secret Bikini. Sander ga meg en kjole fra forever 21. Isabelle ga meg Leppestift fra Mac. Hos mamma fikk jeg også MacBook og polaroid Kamera. Hos tante Zara  fikk jeg Micheal Kors Veske. Fra bestemor og bestefar i rennebu og trondheim  fikk jeg Micheal kors lommebok og veske. Hos Jessie tanten til pappa fikk jeg sånn bag til hunden min. Jeg fikk Ghd rettetang hos tante Jessica . Hos bestevennen min i Norge fikk jeg en Victoria secret parfyme. Pappa sa han hadde en til overraskelse men den var ikke til meg. Pappa sa vi skulle til Rennebu  å besøke familien. Jeg gleder meg til å møte besteforeldrene mine igjen å tanten min.
Alexspow: i dag har Isabell bursdag å i dag skal vi reise til Rennebu. Jeg gleder meg til å se Alisa igjen ,mamma og pappa. Kevin skal være med oss siden han skal være med til Trondheim. Vi sjekket inn bagene på flyplassen å så gikk vi inni flyet. Vi fant plassene våre. Når vi landet i Trondheim kom Alisa å hentet oss hun er jo blitt 20 år. Når vi kom hjem ga mamma meg en klem også holdt hun babyene.

You and IWhere stories live. Discover now