You and I del 20.
Jeg og Alex gledet oss sånn til lille Leah skal bli født. Jeg sa til Alex at vannet hadde gått og han ringte Zara å ba hun komme for at hun må jo passe ungene mens vi er på sykehuset. Når vi kom på sykehuset fikk jeg et rom også sa legen at jeg kunne starte, jeg gjorde det så hørte jeg babygråt legen kom å la lille Leah på brystet mitt. Endelig var jeg mor til 8 unger. Alex ga meg en klem å holdt lille Leah vi fikk dra hjem når vi kom hjem lekte Zaras sin datter med Isabell. Zaras datter het Victoria etter søsteren vår men kallenavnet hennes er Vic. Isabell var 4 år. Isabell var den eldste av søskene for hun ble født når jeg var 18 år. Vic kom mot meg å ga meg en klem det er det søteste hun har gjort for meg . Isabell og de andre fikk hilse på lille Leah. 5 år senere jeg og Alex hadde flyttet til London med ungene jeg var blitt 28 år. Isabell var blitt 9 år. Alexandru Jr var 5 år. Tvillingene mine var 6 år. De hadde begynt på skole her i London. Jeg hadde fått meg jobb som model. Alex var fortsatt sanger med gutta . Jeg og Alex hadde vært gift i 6 år. Jeg jobbet som model i Victoria secret. Sander var blitt 3 år. Victoria var 4 år. Familien var det beste som finnes.