Hemen ardından bir bildirim geliyor .
couldbreak47 den 1 mesaj :
"Rica ederim ."Bir şey yazmadan telefonun ekranını kapatıyorum .
Birkaç dakika sonra dayanamayıp soruyorum .
-"Nereden biliyordun ? "
Hemen cevap geliyor .
-"Hakkımda bilmediğin çok şey var ."
-"Hakkında hiçbir şey bilmiyorum ki ." diyorum
-"Yakında her şeyi öğreneceksin ." diyor .
Birkaç dakika sonra ekliyor .
-"Aile geçmişinizle ilgili çok şey öğreneceksin Yankı . Ama bunlar seni mutlu etmeyecek . "
Korkuyorum . Ne demek istiyor ? İyi bir aileyiz , neredeyse ailede hiçbir sorun yok . Kendi halimizdeyiz .
Dayanamıyorum . Ve :
-"Ne demek istiyorsun ? " diye soruyorum .
-"Şuan anlatamam ." diye karlılık veriyor .
-"Umarım sınıftan birisindir ve benimle dalga geçiyorsundur . "
-"Seni yengene yönlendirdiğimde Artık bu şüphe kısmını atlamadık mı ? " diye karşılık veriyor .Haklıydı . Bu kişi her kimse , bir şeyler biliyor . Çok şey biliyor .
İnstagramdan çıkıp ,Whatsapp a giriyorum . Aile grubundan onlarca mesaj var . Herkes şaşkına dönmüş durumda .
Cumartesi günümün geri kalanı ve Pazar günümde gündemde bu aldatma konusu var . Akşam bütün aile bize geliyor ve bu konu konuşuluyor . Amcam perişan olmuş durumda ve Yengem ailesinin evine gitmiş bile . Amcam Birkaç gün içinde Boşanma davası açacağını söylüyor .
Pazartesiye geldiğimizde bir okul gününe uyandığıma seviniyorum . Okul bütün bu olanlardan biraz beni çekip çıkartacak ve kafamı dağıtacaktır .
Hızlıca kahvaltı edip okulun yolunu tutuyorum . Kahvaltımda , Reçel , kızarmış ekmek ve tabiki Filtre kahve var .
Okula ulaştığımda henüz derse 25 dakika var . Dolabıma uğrayıp ders kitaplarımı alıyorum ve yanımda Berk beliriyor .
-"Dostum nerelerdesin ? Bütün haftasonu hiç konuşmadık . "
Berk'e olanları anlatmak istiyorum ama sanırım bilmemesi daha iyi . Bu yüzden :
-"Aslında bütün haftasonu evde kitap okudum . "
diye karşılık veriyorum .
-"Tamam hadi kafeteryaya gidelim ve bir şeyler içelim ." diyor ve kafeteryaya gidip oturuyoruz .
Otururken , masanın üstünde duran telefonumun titrediğini görüyorum .
Ah , 1 yeni mesaj .
Tabiki , oceanbreak47 den .
"Günaydınn Yankı . Umarım beni özlemişsindir . " diyor .
Bir mesaj daha
"Bugün seninle bir iyilik daha yapacağız . "
diyor . "Detayları öğreneceksin . "Bir şey söylemiyorum . Berk'le sohbet ediyoruz ve ders zili çaldığında derse geçiyoruz . İlk ders Felsefe .
Sanat Felsefesi tekrarı yapıyoruz .
İkinci dersimiz ise , Coğrafya olacak .
Teneffüste dolabıma yönelip. coğrafya kitabını almak için kapağı açıyorum . Kapağı Açmamla yere bir not düşmesi bir oluyor .
Artık şaşırmıyorum .
"Tabi ya " diyorum . "Detaylar . "Notu açmadan cebime koyup , coğrafya kitabımı aldıktan sonra sınıfa yöneliyorum .
Dersin ortalarına doğru , yavaşça cebimden notu çıkartıp okumaya başlıyorum .
"Bugün seninle bir iyilik yapacağız Yankı . Okulda yıllardır Zorbalık gören bir kıza yardım edeceğiz . Kötüler de cezalarını bulacak .
Notta yazdıklarımı dikkatli oku .
4.dersin ortalarında bir şekilde dışarı çıkmalısın . 3.koridora git ve temizlik dolabının içine saklan . Kapıyı biraz Aralık bırak . Tam karşı çaprazında 274 numaralı dolap olacak .
Telefon kameranla video çektiğinden emin ol .
Birinin okul hayatını kurtaracaksın .
- oceanbreak47 "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnstagramdaki Tanımadığım Kız
Romans"Sonra DM kutuma geçtim . Berk'ten gelen bir komik videonun dışında bir de istek vardı. İstek kutumu açtım . "oceanbreak47" isimli kullanıcıdan bir mesaj . Mesajda , " Ah Yankı ! Hep yanlış kişilere aşık oluyorsun . 7.sınıfta Yeliz'den hoşlandığın...