"Mesajı okuduktan sonra titremeye başladım. Kimse , gerçekten kimse eskiden Yeliz'e ya da Begüm'e aşık olduğumu bilmiyordu . Bu oceanbreak47 , bunu nasıl bilebilirdi . "
"Kimsin sen ? " diyebildim sadece .
"Ve Bunları nereden biliyorsun . "
20 Saniye bile geçmeden cevap geliyor .
"Ah Yankııı. Günlüğünü saklama konusunda çok beceriksizsin . Kim günlüğünü , çorap çekmecesinde saklar ki . "
Ne ? Günlüğümü mü almış !! Bu kız her kimse , evime girmiş olamaz değil mi ?
Koşar adım çorap çekmecemi açıp en köşesine bakıyorum .
"Günlüğüm yok ."
Bunu farkında olmadan sesli söylüyorum .
Hemen mesaj yazıyorum . "Sen kimsin ve evime nasıl girdin ? "
Hemen yanıt geliyor .
"Bunları boşver canım . Bana aşık olduğunda , bunları yaptığım için bana teşekkür edeceksin . "
Kendi kendime "Kim bu psikopat ." Diyorum . Ama çok ta korkuyorum . Evime nasıl girmiş ?
Yeniden
"Kimsin ? " diyorum .
"Kim olduğumu çok mu merak ediyorsun canım ? O zamanla benimle 20 dakikaya kadar Sugar Cafe'de buluş . Gelirken Kırmızı T-shirtünü giy . "
Sadece "tamam" yazabiliyorum .
Ve Whatsapp a girip Berk'e , "Sanırım buluşmaya gelemeyeceğim . Daha sonra görüşürüz ." Diyorum .
Kırmızı T-shirtümü giyip , hemen yola çıkıyorum .
Evet , tam buluşma saatinde Sugar Cafedeyim .
Bir limonata söyleyip , beklemeye başlıyorum .
Kim bu ? Günlüğünü nasıl aldı ?
Günlüğümü hiç odamdan çıkartmam , okula götürmedim . Almasının tek yolu odama girmesi . "Evime kadar giren ve günlüğümü çalan bu psikopat kim ? Polisi aramalı mıydım acaba ? " diye düşünürken yanıma 80 Li yaşlarda bir kadın yaklaşıyor . Ve gülümseyerek :
"Al bakalım genç adam . Biri , Sana bu notu vermemi rica etti. " diyor .
Şaşkınlıkla , teşekkür edip notu alıyorum . Yaşlı Kadın uzaklaşıyor . Notta :
"Ahahaha bu kadar kolay olacağını düşünmemiştin değil mi Yankı ? " yazıyor .
Devamında da : "Yarın Saat 13.00 te notun arka sayfasında yazan adrese gel . " diyor .
Adres bir huzurevinin adresiydi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnstagramdaki Tanımadığım Kız
Romantizm"Sonra DM kutuma geçtim . Berk'ten gelen bir komik videonun dışında bir de istek vardı. İstek kutumu açtım . "oceanbreak47" isimli kullanıcıdan bir mesaj . Mesajda , " Ah Yankı ! Hep yanlış kişilere aşık oluyorsun . 7.sınıfta Yeliz'den hoşlandığın...