יצאתי מהמונית והודתי לנהג,מתבוננת על הבית הקטן שהובלתי אליו.ליבי דפק בחוזקה כשהכתה בי המציאות,יכול להיות שאבא שלי נמצא שם.
התקדמתי לדלת ברגליים רועדות,נושמת עמוק ומנסה להרגיע את רוחי.
דפקתי בדלת מספר פעמים,עוצמת את עיניי בחוזקה ונזכרת בתרגיל הנשימות שאמא ואני תמיד עושות.
נשמתי נשימה גדולה ועמוקה,פוקחת את עיניי ושומעת את מפתח הדלת מסתובב.הדלת נפתחה.
"שלום,אני מחפשת את אבא שלי"אמרתי מסתכלת על האישה הצעירה שמחזיקה תינוק קטן וילדה קטנה לידה מחזיקה ברגלה.
"בן וויליאמס"הוספתי לאחר מספר שניות כשהרמתי את מבטי מהילדה הקטנה אל אמא שלה.
"סקיילר?"שאלה המומה מעט,כשאני מהנהנת באיטיות.
"בואי,תכנסי בבקשה!"אמרה מכניסה אותי לביתה.
"בן סיפר לי כלכך הרבה עלייך"אמרה סוגרת את הדלת אחריי,כשאני מסתכלת עלייה במבט שואל.
"אני קיילי בראון"אמרה מחייכת
"תשבי חמודה,את רוצה לשתות משהו?"שאלה בעוד שהילדה הקטנה רצה לחדר שלה.
"אני אשמח לכוס מים"אמרתי בכנות והתיישבתי על הספה,מליון שאלות התרוצצו במוחי.
מאיפה היא מכירה את אבא שלי?איך היא יודעת מה השם שלי?הוא עזב אותנו בשבילה?ואם כן,למה הוא סיפר לה עלינו?עלי?
"בבקשה"אמרה והושיטה לי את כוס המים,קוטעת את חוט המחשבה שלי.
"איך את מכירה את אבא שלי?"שאלתי ישירות,לאחר שלגמתי מכוס המים מעט.
"רק אל תגידי לי שאת.."הוספתי והיא קטעה אותי בצחוק מתגלגל
"הו לא,סקיילר תוציאי את זה מהראש!"אמרה ממשיכה לצחקק
"בן הוא בסך הכל חבר טוב של בעלי המנוח"אמרה והסתכלתי עלייה במבט מופתע מעט,לא היו לאבא חברים שנפטרו,לפחות עד כמה שידוע לי.
"בעלי ואבא שלך עבדו יחד,בן היה מבקר אצלנו כמעט כל חודש,הוא בן בית"הוסיפה ואני הנהנתי,מחכה שתמשיך.
"כשבעלי נפטר..ובכן נותרתי ללא דבר.הוא היה המקור פרנסה היחיד בבית,ברגע שילדתי את קייט נאלצתי לעזוב את העבודה והוא היה היחיד שמפרנס את הבית.לאחר שהוא נפטר אבא שלך החליט לקחת את האחריות..הוא אמר שהוא ישלם על הבית ועל כל החשבונות שצריך לשלם,הוא היה מוכן לעזור בהכל.אז כך אני חיה היום,על חשבון אבא שלך"אמרה בצער ואני בלעתי רוק בכבדות.לכן הבית הזה קרוי על שמו.ואיך לעזאזל הוא הגיע למיאמי?אבא היה טס לפגישות עסקיות אך לא היה ידוע לי על חברים במיאמי,או על זה שהוא ביקר אותם כמעט כל חודש.
"ואיפה הוא עכשיו?"שאלתי מנסה לעכל את הכל.
"איני יודעת,הוא לא בא לכאן מאז שבעלי נפטר."ענתה ואני הנהנתי