Fark etmemekte ne kadar ısrarcı olursan ol
Damarlarında kana dönüşmüşse artık çırpınmak nafile
Ondan geleceklere teslim olmuşsun demektir...
O zaman; tüm olmazlara inat "aşk" hükmünü ilan etmiştir artık...
Kolay gelsin "aşık" kardeş ;)
İyi okumalar :)
VAZGEÇME 6.BÖLÜM
“Ağlamayı kesersen seni anlayabilirim.”
Derin burnunu çekerek,
“Diyorum ki; ne iyi ettim senin dediğin gibi duygularımı kabullendim, işte şimdi bu haldeyim!”
“Sen bana sakince olanları bir anlatsana.”
Genç kız olanları anlatırken arkadaşından sürekli hayret nidaları geliyordu…
“Adamın bana ne muamelesi yaptığını anladın herhalde.”
“Yuh! Abartsaydın! Öküzlük ettiği mutlakta, belki ki adam kıskançlıktan delirmek üzere… Hem sarhoş değil desende o kadar içtikten sonra ayık olduğu da iddia edilemez yani… Sonuç; bu durumda hukuki ehliyeti yok!”
“Bir de benimle dalga mı geçiyorsun?”
“Dalga falan geçtiğim yok, adamdan kaçtın kaçtın, sonra birden bire yüz seksen derecelik dönüş yapınca zaten kıskançlıktan karman çorman olmuş aklı alkolünde etkisiyle bu tarz bir tepki vermesine neden olmuş demek ki.”
“Senin ne kadar iyi bir avukat olduğunu biliyorum, savunman mükemmel ama beni hepten deliye döndürüyorsun haberin olsun.”
“Arkadaşım, kızma bana biraz sakin düşünebilsen seni kıskandığı için böyle davrandığını anlayacaksın, ben yaptığının doğru olduğunu söylemiyorum ama deminde söyledim böyle ölçüsüz olmasının sebebinin alkol olduğunu düşünüyorum… Hem adam senin gibilere alışık değil… Yanında gördüğümüz hatunlar malum, senin önceki tavırlarını toyluğuna verip bu denli cesur olamayacağını düşünmüş olmalı… Çok aptalca ama bu değişimin kısa zaman içinde yaşamış olduğun bir deneyimden kaynaklandığını düşündü anlaşılan.”
Aycan bunları söylerken genç kızın gözyaşları sessiz sessiz akmaya devam ediyordu… Konuşmadan önce tekrar burnunu çekip,
“Avukatlar psikolojik eğitimde alıyor muydu?”
“Ben seçmeli olarak almıştım” Derken gülüyordu…
“Ne nedenle olursa olsun bana söylediklerinden sonra artık onun yüzünü bile görmek istemiyorum.”
“Haklısın, dizlerinin üzerinde af dileyene kadar bence de yüzüne bakmamalısın.”
Artık biraz da olsa rahatlamış hissediyordu kendini, gülerken ağlamak tabirine yakışır bir şekilde,
“Sen var ya! Ben yüzünü görmek istemiyorum diyorum sen ne diyorsun.”
“Şaka ediyorum be kuzum… Ama bak en azından seni gülümsetebildim.”
“İyi ki varsın arkadaşım.”
Aycan gülümseyerek,
“Sende iyi ki varsın.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vazgeçme
RomanceKimi sevgileri yaşamak için doğduğunuzu bilerek girersiniz o birlikteliğin içine ve öyle de olur… Bir ömür boyu sürmese de huzur içinde yaşarsınız o duyguyu… Kimilerinde ise kaçmak istediğiniz, yanınızda olması fikrinin dahi mantığınıza aykırı düştü...