Ráno mě vzbudila máma v 8, řekla ať si dobalim věci a přijdu dolů na snídani
(kdyby se někdo ptal kde mám tátu tak odjel do Ameriky když mi bylo 5 a ještě se nevrátil)
Dobalila jsem si, oblikla jsem si černé kango kalhoty a k tomu červený kroktop.Sešla jsem dolů a podívala jsem se co máme na snídani byli to tousty ty mám nejradši, snědla jsem dva a šla
si udelat higienu bylo 10:50 a rozloučila jsem se s mámou pořádně mě obejmula. Kufr a batoh jsem si vzala a šla čekat před dům ještě než pro mě někdo přijel jsem Muge napsala že už čekám než někdo přijede pak jsem uslyšela motor auta zvedla jsem oči a předemnou stalo lamborginy. Miluju auta takže mi spadla čelist a koukala jsem jak idiot z auta vylezl Jednorožec v saku a černých brýlích vzal mi kufr a batoh dal je do kufru auta a otevřel mi dveře s radostí jsem zamávala mámě a nastoupila.Poceste jsem si auto prohlížela a zkoumala. Když jsme dorazily k Muge a ta nastoupila do auta obejmula jsem ji a ona mě, měla na sobě černobílou mikinu která vypadala skoro jak šaty a černý náhrdelník s hvězdičkou , pak jsme klidně seděli a díval se z okna dokud jsme nedorazily k bráně když se otevřela byl vidět obří dům vypadal spíš jak zámek, řídic zastavil a vyndal nám kufry. Než jsme poděkovali řidič i s autem najednou zmizel.
"Magic"
ČTEŠ
Diabolik lovers
VampireJá a moje nejka v dimenzi diabolik lovers (19.10. opět jsme se po dlouhé době vratila ke knize a rozhodla jsem se že to spíš bude o mě a ostatních upírech moji kamarádi tam budou bývat jen někdy).