8.Záchod a cesta nevím kam

27 3 0
                                    

Muge:
Trochu jsem se bála tam nechat Katanu samotnou ale prostě jsem potřebovala na záchod a ona nechtěla jít semnou. Když jsem konečně došla na záchod a už jsme si umyvala ruce koukla jsem se do zrcadla a za mnou stál Ayato. Rychle jsem se otočila a on se ušklíbl,chytl mě za ruku a pak přitiskl ke stěně. Než jsem si uvědomila co chce zakousl se mi do krku.
Boleloto a já nevydržela stát a sedla si za 3 minuty zhruba přestal pít. Řekl "že jsem jen jeho" a olízl si red od krve,náplasti mi zalepil otisky a odešel. Stoupla jsem si a šla zpátky k umyvadlu.

Umyla jsem si krev z krku která tam zůstala a koukla se do zrcadla sama na sebe zčervenala jsem, on vážně řekl že jsme jen jeho, uvědomila jsem si že už je to dýl jak deset minut a vydala se zpátky za katanou. Když jsem došla ke dveřím viděla jsem Katanu jak leží Laitovi na nohách. Rozběhla jsme se za ním a chtěla ho zabít ale Katana mě zastavila a řekla že se nic neděje. Zastavila jsem se ,po chvilce jsem kývla. Sedla jsem si na zem vedle lavičky.

Moje myšlenky : "ona ho jako vážně chránila ale je zase pravda že kdyby to bylo naopak a byl tam Ayato taky bych ho chránila hmmm ale mrzí mě to mohla jsem si do někoho praštit".

Přišel Ayato a řekl že vyrážíme zeptala jsem se kam jdeme a on řekl že mě to nemusí zajímat. To mě trochu zarazilo a zbytek cesty jsem mlčela i Katana která šla vedle mě mlčela. Došli jsme k domečku který vypadal jak mochomůrka, létali tu světlušky a kousek dal bylo jezero ve kterém plavaly labutě a na břehu stal hnědý bobr a hryzal klacek.

Ayato zaklepal na dveře mochomůrky a z ní se ozvalo:"dále". Otevřely se dveře a my vešli do domečku, uvnitř to bylo překrásné bylo tam všechno i víly. Zezadu na nás někdo promluvil. Otočila jsem se a seděla tam divka stejně stará jako já a Katana.

Vypadala takto

Vypadala takto

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Diabolik lovers Kde žijí příběhy. Začni objevovat