Katana:
Otevřela jsem oči vztala a zacla panikařit. Byla jsem celá od písku a snažila se nadechnout, najednou mě někdo chytil za ruku a přitáhl k sobě a objal mě zezadu, podle vůně jsem poznala ze je to Laito a začla jsem mýt motýlky v břiše.(hlavu jsem už měla v pořádku)Laito mi zašeptal do ucha:" myslela sis že mi utečeš, jsi jen moje mrsko"
Oliznul mi ucho
Já:"Laito přestaň já nechci"
Laito:" Hmm uvidíme"
A pustil mě..Byla už hodně velká tma a Laito rozdělal ohen, já věděla že nemůžu utéct protože bych se v lese akorát zabila navíc mě Laito ani nepustí. Nechtěla jsem být sním tak jsem seděla docela daleko od něj i od ohně ale začla mi být zima a z křoví zamnou se ozivali nepříjemné děsivé zvuky.
I když se mi vubec za ním nechtělo jít tak jsem musela kvůli přežití.(byla jsem furt naštvaná)
Laito:" ale ale kdopak to prisel"
Bylo mi blbý že jsme za ním jen tak přišla a otočila jsme se ,chtěla si jít sednout zase zpátky kde jsem byla ale on mě chytil a posadil si mě před sebe.Laito:" jsi studená, zahřeju tě"
Otočila jsem se obličejem k němu.
Já:" ne to je dobrý já to zvládnu..."Laito mi dal pusu.
Začli jsme se líbat. Vyslekl mi tričko a zeptal se.
Laito:"můžu??"
Kývla jsem a on se mi zakousnul do krku, až se napil tak přestal, já mu vyslekla tričko a kolhoty. On z bundy výtah kondom a nasadil si ho. Pomohl mi sundat kalhoty a pak jsme se spolu vyspali.(heheee😼)Ráno mě vzbudilo slunce, dala jsem pusu Laitovi a on se vzbudil.
Laito:"dobré ráno mrško"
Já: dobré ráno "
Řekla jsem si že bych si mohla jít zaplavat a skočila do jezera Laito šel zamnou chvíli jsme plavaly a pak se rozhodly už vyrazit domu. Nevíme přeci jestli nás nehledají.Po cestě jsem se s laitem držela že ruku. Domů jsme se dostali protože Laito znal cestu. Došli jsme oba dva v pohodě.
ČTEŠ
Diabolik lovers
VampireJá a moje nejka v dimenzi diabolik lovers (19.10. opět jsme se po dlouhé době vratila ke knize a rozhodla jsem se že to spíš bude o mě a ostatních upírech moji kamarádi tam budou bývat jen někdy).