11.rano

19 3 0
                                    

Katana: brzy ráno jsem se vzbudila a všichni ještě spaly. Převlékla jsem se a šla se projít na louku , svítalo slunce,ptáčci krásne zpívali , trává byla od rosy takže jsem měla mokré nohy. Kousek odemě byla dřevěná lavička tak jsem si na ni sedla a koukala na tu krásu , zachvili zamnou přišla Haru.

Haru:"ahojky je to nádhera že"
Já:" ano je to moc překrásné"
Haru:"hele katano jak je to mezi tebou a laitem?"
Já:"nic moc včera večer se napil a víc si nepamatuju,chová se ke mě jak ke kusu ničeho"
Haru:"to mě mrzí ale...v tu chvíli se vedle Haru posadil Subaru a začli se líbat.

Na to jsem se dívat nemusela a tak jsem šla domů, před dveřmi na mě narazil Laito.
Laito:"snídaně přišla sama od sebe"
Koukla jsem se na něho vražedným pohledem a obešla ho. Když jsem otevřela dveře od pokoje kde byla Muge a Ayato. Tak jsem stuhla.

Muge:
Ráno jsem se vzbudila a šla napít vody když jsem koukla z okna katana a Haru seděli venku. Řekla jsem si že půjdu za nimi ale když jsem se převlékla Ayato se vzbudil a objal mě zezadu.

Muge:"Ayato pustíš mě prosim (i když to bylo příjemné)
Ayato: "Ne a zakousnul se mi do krku
Muge:" A-ayato to bolí.
Po chviličce dopil a hodil mě na postel, chytil mi obě ruce a začal mě líbat.
Jelikož jsem se převlékala tak jsem na sobě měla jen šortky a podprsenku.

Bylo mi blbý být jediná jen tak málo oblečena tak jsem Ayatovi vyslekla tričko. Zčervenala jsem jeho tělo bylo dokonalé. Koukla jsem na něho a on se taky trochu cervenal. Pokračovali jsme v tom a líbali se...

* Otevřeli se dveře*

Otočila jsem se na otevřené dveře a v nich stala katana s výrazem 😳😳😳
Muge:"Katano počkej"
Než jsem to dorekla byla pryč, koukla jsem se na Ayata s výrazem co mám dělat
a on neodpovídal. Tak jsem se zvedla z postele převlékla a sla dělat snídani.

Katana:
Když jsem otevřela dveře byla tam Muge a líbala se s Ayatem. Rychle jsem zavřela dveře protože jsem je nechtěla rušit a šla znovu ven ale tentokrát jiným směrem.
( Už jsem byla po snídani)

Šla jsem lesem a čím dál tím víc jsem měla pocit že zamnou někdo je. A tak jsem se otočila ale nic tam nebylo, udělala jsem ještě dva kroky dozadu a zakopla o kmen stromu který lezl ze země.

Když jsem si sedla zničeho nic se vedle mě objevil Laito a já se ho lekla a cukla sebou. Věděla jsem že to není dobré znamení být sním někde hodně daleko sama a tak jsem vztala a začla utíkat kdo ví kam lesem.

Laito se jen smál protože věděl že mu neuteču. Po 5 minutách utikani jsem se otočila zasebe jestli tam není a nebyl už ho neslo ani slyšet. Tak jsem šla normální chůzí. Když jsem začla před ním utíkat tak jsem běžela na druhou stanu od cesty kterou jsem přišla  ale bála jsem se vrátit takže jsem pokracovala moji neznámou cestou.

Diabolik lovers Kde žijí příběhy. Začni objevovat