Bylo už pozdě večer a někdo zaklepal na dveře. Haru otevřela a radosti vyjekla.
Byl tam Subaru který v ruce držel kytku ,počkat co tu dělá Subaru.
Haru:"Subaru je můj kluk mi spolu chodíme"Muge:"blahopřeju a ať vám to klape"
Taky jsem blahopřála a koukla se na Laita ten na mě furt koukal a nekoukal se oni o kousek vedle přestala jsem to vnímat a šla se převléct do pyžama které mi dala Haru, zachvili za mnou přišla muge a taky se převlékla. Obejmuli jsme se a šli ven z koupelnyKdyž jsme vylezli z koupelny před námi stala Haru a řekla nám
Haru:"moc se omlouvám ale jelikož přišel Subaru tak musíte jedna spát s laitem a jedna s Ayatem.
Nechápavě jsem na ni s Muge koukala ale uvnitř jsem tušila na co naraží a souhlasila, Muge to taky došlo a taky souhlasila.Když jsem přišla k posteli už tam ležel Laito řekla jsem si že to nějak musím přežít a lehla si vedle něho. Jelikož jsem byla v jiné místnosti jak Muge a Haru, znervózněla jsem. Cítila jsem ten pocit když víš že na tebe někdo kouka hned poté Laito řekl.
Laito:"vím že nespíš ".Stuhla jsem a neodpovídala,najednou nademnou byl Laito, usmál se a mě došlo co chce snažila jsem se mu vyvléct ale chytil mi obě ruce a zakousl se mi do krku pil tak dlouho že jsem omdlela.
Muge:
Přišla jsem do pokoje a začla se bát protože tam nebyla Katana ani Haru.
Ayato už ležel v posteli a vypadalo to že spí snažila jsem se být potichu ale omylem jsem zakopla o koberec a spadla na Ayata ten jen pootevřel oko a ušklíbl se.Slezla jsem z něho a lehla si vedle pak se na mě otočil a bez váhání mi dal pusu a přitom se mi zakousl do rtu to bolelo ještě víc a tak jsem ho chytla za ruku.
On se napil a olízl mi red od krve , lehnul si a pak jsme oba usnuly.
ČTEŠ
Diabolik lovers
VampireJá a moje nejka v dimenzi diabolik lovers (19.10. opět jsme se po dlouhé době vratila ke knize a rozhodla jsem se že to spíš bude o mě a ostatních upírech moji kamarádi tam budou bývat jen někdy).